Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
Najljepše doba godine u punom je jeku. Okićeni izlozi i ulice grada izgledaju čarobno, a ne nedostaje i božićnih proslava, okupljanja s prijateljima i obitelji, poslovnih domjenaka i koncerata. Svaka pripadnica ljepšeg spola itekako zna da u tom periodu ne preostaje drugo nego lijepo se urediti i uživati u svakom događanju koje slijedi. Izabrati i uložiti pametno misao je kojom se vodi svatko tko voli kvalitetu i vrhunsku izradu. Posjedovati komade koji su vječni, polako ali sigurno postaje trend kojim se vodi sve više dama koje pomno biraju što će se nalaziti u njihovim ormarima.
Upravo tom mišlju već godinama vodi se i poznati hrvatski brend DeLight, čija je zimska kolekcija uvijek iznova bogata, bezvremenska te toliko kvalitetna da klijentice unaprijed planiraju nabavku svog kaputa kako bi bile sigurne da će ga uspjeti “uloviti” prije nego se rasproda. Naime, količine su limitirane i neke od boja kaputa rasprodaju se i prije negoli se izlože u trgovini. Vrhunskim tkaninama nitko ne odolijeva, a upravo su one srž svake kolekcije jer DeLight kaputi, osim što izgledaju prekrasno, uistinu i griju.
Ova kampanja bazira se na kaputima, sakoima te odijelima koji su oplemenjeni festive dodirom. Crno šljokičasto odijelo ne prolazi nezamijećeno, a ljubičasti i zlatni Ann Marie sako, koji je sastavljen od metaliziranih niti, uistinu je ljubav na prvi pogled. Vuneno odijelo Maxim crvene boje apsolutni je must-have i nezaobilazan dio iskonskog božićnog looka – sako na jednoredno kopčanje, kao i hlače ravnih nogavica dio su tog novog modela odijela koje dolazi iz DeLight kreativne radionice.
Zvijezda ove zimske priče je Tatjana Matejaš Cameron, poznata kao Tajči. Glazbena diva savršeno se snašla u ovoj ulozi koju je odigrala po prvi put u svojoj karijeri, a između nje i DeLigta postoji jedna posebna veza. “Uvijek se osjećam lijepo i sigurno u DeLight kreacijama, ali u ovoj kolekciji posebno sam osjetila kako odražava našu žensku snagu, izdržljivost kroz životne zime, a opet ističe prirodnu ljepotu i žarkim bojama inspirira životu radost. Moj najdraži komad iz ove kolekcije je crno šljokičasto odijelo, dok se najugodnije osjećam u crvenom Andrej kaputu i crvenom odijelu, a vjerujem da se to može osjetiti i na fotografijama”, zaključuje Tajči.
Sama kampanja snimljena je u showroomu dizajnerskog studija TriKa (www.trika.hr). Fotografije potpisuje Franjo Matković, a styling Slađana Divjak. Za make-up i styling kose bile su zadužene Petra Sever i Iva Kada (Frizerski studio Glamour).
“Zimska je kolekcija tradicionalno najveći ponos DeLighta. U ovoj se kolekciji nalaze odjevni komadi koji pokazuju našu umješnost u proizvodnji i dokaz su posvećenosti kupcu, kvalitete izrade i vrhunskih tkanina koje su potpuno prirodnog podrijetla. Uvijek ističem da naši kaputi uistinu griju i svake sezone trudimo se dobaviti još kvalitetnije i luksuznije tkanine kako bismo našim klijenticama ponudili najbolji proizvod na tržištu”, dodaje Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda DeLight.
Kad govorimo o kaputima, tu su kaput Andrej u zelenoj boji sastavljen od 40 % runske vune, 30 % mohera, 20 % alpake i 10 % kašmira, kao i Ann Marie kaput na dvoredno kopčanje u roza boji. Kaput Andrej u crvenoj verziji istkan je od vlakana sastavljenih od 50 % baby lame, 40 % runske vune i 10 % kašmira te ljubičasti Andrej od 40 % runske vune, 30 % mohera, 20 % alpake i 10 % kašmira). U zimskoj kolekciji nalaze se i kaputi u bež, crnoj, tamnosivoj, svijetlosivoj i tamnoplavoj boji, a cijela kolekcija dostupna je u fizičkoj DeLight trgovini na adresi Vlaška 6 u Zagrebu.
Foto: Franjo Matković