TAJNE KOJE VODITELJI HOTELA neće podijeliti sa svojim gostima

by | 30 kolovoza, 2017
FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES
FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

Svi volimo biti gosti hotela i osjećati se posebno i usluženo. Hoteli su neizbježni aspekt svakog putovanja, stoga vam donosimo nekoliko trikova koji će vam pomoći u sljedećem planiranju puta.

Netko može dobiti istu sobu kao i vi za pola cijene
Hoteli su spremni iznajmiti posljednje sobe po jeftinijoj cijeni. Ipak, oni ne žele javno prikazivati takve cijene jer uvijek postoji mogućnost da će netko rezervirati sobu u posljednjem trenutku po punoj cijeni.Stoga se sobe prikazuju na slijepim stranicama za rezervacije: cijene su niske, a ime hotela prikazano je samo nakon plaćanja. Vidite samo broj zvijezda, vrstu sobe i popis usluga. Možete odabrati samo područje na kojem želite biti, a rezervacija se ne može otkazati. Rezervirajte sobu nakon 18:00. Jeftinije je nego ujutro.

Možete se dogovoriti oko cijene prilikom bukiranja sobe
Hoteli plaćaju rezervacijske sustave do 30 posto u provizije, pa ako izravno nazovete hotel, možete dobiti značajan popust, osobito ako se ne radi o lancu, nego o malom neovisnom hotelu.

Hoteli nude besplatne usluge
Kada se prijavite u hotel, raspitajte se o besplatnim uslugama koje možete dobiti. Hoteli često svojim gostima nude besplatnu flaširanu vodu, glačala i frizerske uređaje, punjače i slično. Mogu vam također naručiti besplatni taksi, rezervirati ulaznice za koncert ili stol u restornu, probuditi vas u točno određeno vrijeme ili nazvati liječnika.

Mogu vas prebaciti u neki drugi hotel bez vašeg pristanka
Hoteli često prakticiraju overbooking, što znači da omogućuju ljudima da rezerviraju sobu iako je hotel već popunjen. Ako se od vas zatraži da prijeđete u drugi hotel, imate pravo tražiti sobu višeg razreda ili neke druge dodatne usluge.
Hotelske sobe nisu uvijek savršeno čiste
Sigurno niste prvi gosti koji su odsjeli tamo, pa budite pažljivi prema stvarima koje su se koristile prije vas. Preklopite i složite pokrivač, koristite jednokratne šalice i uvijek držite bocu vode u sobi. Posuđe se često samo ispire u sudoperu pri čišćenju.
Sobe ne izgledaju jednako
Pri odabiru sobe, recepcionar vam često kaže: “Sve naše sobe su iste.” Jacob Tomsky, koji je dugi niz godina radio u toj sferi i napisao knjigu o hotelskim tajnama, kaže: “Sobe su različite: pogled je ljepši, kupaonica je bolja, TV je bolji, neke sobe su prostranije. Ne ustručavajte se dati napojnicu recepcionaru. Dobit ćete bolju sobu i hrpu različitih bonusa.
Recepcionari sugeriraju aktivnosti i institucije koje se plaćaju
Nemojte tražiti recepcionara da vam preporuči mjesto za doručak. Često će vam reći neko mjesto koje je preskupo i slično. Zato istražite sami ili pitajte nekog drugog.
Žaljenje je profitabilno
Ako postoji prigoda, žalite se. Buka ili nedostatak neke usluge mogu vam pomoći. Hoteli ne žele da im se smanjuje ocjena zbog negativnih recenzija, stoga će vam ponuditi dodatne usluge ili popuste. Razgovarajte pristojno, pitajte tko će točno riješiti problem i obraćajte se administratoru s imenom.
Mini sefovi u sobama nisu sigurni
Mali sef u sobi nije osiguran od krađe. Ako imate posebno vrijedne stvari, zatražite od recepcionara da ih stavi u hotelski sef i da vam dostavi račun. Taj sef je sigurniji i dostupan je manjem broju zaposlenika. 
Emma Matković