Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
(R)evolucija u beauty industriji je počela!
Pogled na žensku ljepotu se mijenja. Tržište anti-age proizvoda raste, ali usprkos posvećenosti njezi kože i korištenju proizvoda za pomlađivanje, žene ne bježe od neizbježnog, već planiraju i prihvaćaju promjene koje dolaze stavljajući svoje zdravlje na prvo mjesto.
Srećom, taj je pomak sve očitiji u industriji ljepote. I proizvođači kozmetike i modni časopisi mijenjaju način na koji komuniciraju s potrošačima o starenju, pa se kovanica “protiv starenja“ (eng. anti-age), koja bi trebala “vratiti godine“, zamjenjuje izrazima kao što je “specijalizirano ili pogodno za dob“.
Još je 2017. američka izdavačka kuće Condé Nast odlučila da njihov časopis Allure više neće koristiti izraz “anti-ageing”. Glavna urednica Michelle Lee tim je povodom izjavila da “bez obzira na to znamo li mi to ili ne, izraz suptilno pojačava poruku da je starenje stanje s kojim se moramo boriti.“
I kozmetički brendovi počeli su prilagođavati svoju terminologiju tako da bude ili dobno neutralna ili dobno pozitivna. Clinique linija proizvoda De-Aging, Dove Pro Age i L’Oréal Age Perfect neki su od primjera ove hvalevrijedne priče. Nedavno se ovom nizu pridružio i The Body Shop.
View this post on Instagram
Ovih su dana čelnici brenda obznanili kako više neće koristiti uobičajenu anti-age terminologiju za marketing i prodaju svojih proizvoda za njegu jer smatraju promicanje borbe protiv starenja kože štetnim brendiranjem. “Ako niste htjeli dobiti bore, trebali ste se prestati smijati prije mnogo godina“, izjavila je Anita Roddick osnivačica The Body Shopa zauzevši hrabar stav protiv konvencionalnih beauty vjerovanja.
Laura Kern, globalna direktorica razvoja brenda u The Body Shopu otkrila je kako pokušavaju, barem kad je u pitanju kampanja za liniju Drops of Youth, promijeniti narativ o proizvodima protiv starenja kože.
“Drops of Youth jedna je od najprodavanijih linija za njegu kože The Body Shopa. Njezin je serum najprodavaniji proizvod općenito, s jednom bočicom koja se proda svakih 20 sekundi diljem svijeta. Ali sada se mijenja u Edelweiss kao dio zajedničkog nastojanja tvrtke da se udalji od štetnog brendiranja koje promiče pojam “protiv starenja”, izjavila je Kern zaključujući: “Stvarno smo željeli zauzeti snažan stav koji je u suprotnosti s onim što je norma unutar industrije ljepote jer kao veliki, globalni brend imamo odgovornost učiniti to za naše kupce.”
View this post on Instagram
Revizija asortimana Drops of Youth, koji će se sada zvati Edelweiss, odvija se na dva fronta, pa je prvi promjena formulacija, a drugi je promjena komunikacijske strategije. U proizvodima je udvostručena količina runolista koji je glavni sastojak s jakim antioksidativnim svojstvima, proizvodi sadrže još više sastojaka prirodnog podrijetla (njih 90 %), pakiranja su održivija i linija je certificirana za vegane.
Pročitajte: 5 predivnih žena otkrilo je što je za njih ljepota
Foto: GettyImages, The Body Shop, Instagram