Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Nova kolekcija brenda Tommy Hilfiger ‘True to the Blue’ hommage je jeansu kao materijalu od kojeg su počeli graditi svoje modno carstvo 1985.
“Moja karijera započela je jeansom i upravo ovaj materijal jest suština našeg brenda”, izjavio je Tommy Hilfiger koji je sa 17 godina, zajedno s dva prijatelja, kupio jeans hlače koje su se pojavile u New Yorku, a potom ih je prodavao u svom rodnom gradu Elmiri, gdje je cool stil iz velikog grada bilo nemoguće pronaći. Prodavali su jeans hlače iz prtljažnika i tako je započela priča danas svjetski poznatog brenda.
Kasnije je otvorio lanac prodavaonica “People’s Place” i započeo eksperimentiranje chambray traperom, starim i novim modelima, te ispranim komadima. Ishod toga danas je vrlo poznat i prepoznatljiv u modnom svijetu, a jeans i dalje definira DNK brenda Tommy Hilfiger.
Nova kolekcija kultnog brenda uključuje niz ključnih komada izrađenih od trapera, poput jakni, prsluka, kombinezona, hlača…
Brend svakako prati i nove trendove, te su u okviru kampanje pokrenuli natječaj na Instagramu i Twitteru: #THROWBACKDENIM. Cilj natječaja jest angažiranje najšire publike, uključujući slavne osobe i modne insajdere, kako bi reinterpretirali trendove jeansa karakteristične za ’80-e i ’90-e.
Kako se natjecati?
Sve što trebate napraviti jest fotografirati odjevni komad od trapera koji je nadahnut retro atmosferom proteklih godina, postaviti je na Instagram ili Twitter, te obilježiti hashtagom. Svaka, ovako postavljena fotografija, sudjeluje u natjecanju koje traje od 17. travnja do 9. svibnja.
A nagrada?
Najuspješnijeg sudionika Tommy Hilfiger odlučio je nagraditi putovanjem u Kaliforniju za dvoje.
Izvor: ljepota.ba