Norvežani smatraju da je upravo ovo put do sreće u zimskim mjesecima
Kako izbjeći zimsku depresiju u najtmurnijim danima godine? Norvežani, koji su navikli na ledene zime i dane bez puno sunčeva svjetla, smatra...
Zašto je parfem idealan poklon za Božić?
Parfem je nešto što traje duže od Božića, duže od nekog događaja ili prigode za koju je parfem poklonjen. Parfem nas može podsjećati na osobu koja nam ga je poklonila, odnosno na određeno vremensko razdoblje koje možemo poistovjećivati s tom osobom.
Taj rudimentarni dio našeg olfaktornog sustava nije se puno mijenjao od vremena čovjekolikog majmuni iako je on kod ljudi puno “osakaćeniji” nego kod ostalih životinja. Mi sporije i tek na manjoj udaljenosti možemo raspoznati određene mirise, dok neke životinje iste mirise mogu raspoznati na nekoliko metara ili čak kilometara.
Parfemi su jedna od najjačih transmisija vremena, prostora i emocija zato što je nos jedini organ koji radi 24 sata, njuška čak i kada spavamo. Parfemi, odnosno mirisi mogu nas podsjetiti na određene događaje, trenutke, ljude.
Olfaktivne mape pohranjene u našem mozgu ponovno se otvaraju kad osjetimo poznate mirise. To je taj tetin kolač koji je junak romana “U potrazi za izgubljenim vremenom” Marcela Prousta kušao te se sjetio svega… Zato je parfem, ako se pogodi pravi, predivan poklon za Božić, ali i za bilo koju drugu prigodu
Parfem se bira po tipu žene kojoj se parfem kupuje.
Je li to žena koja daje svoje karte na svoj seksepil, je li to žena koja voli čiste forme, žena koja ne želi biti nametljiva, možda žena koja baš ne voli parfeme, ili, pak, žena koja koristi dva, tri parfema koji mirišu na čisto oprano rublje… Važno je odlučiti na koji dio njezine osobnosti ćemo se adresirati pri izboru parfema.
Jesu li to onda opojni mirisi, noćno cvijeće, roza gardenija, jasmin ili je to neki jaki miris sa statementom, jak oud, pačuli i slično.
Postoji razlika u tome kupujete li parfem kao poslovni, prijateljski ili intimni poklon.
Za poslovni poklon biraju se sigurniji parfemi koji su kod nas svrstani po različitim tipovima olfaktornih grupa, recimo floralni, chypre, drvenasti i slično. Kada kupujemo parfem ženi koju znamo dobro, parfem se bira po principu onoga što već sigurno znamo o njoj da voli.
Neki klijenti ne znaju ništa o osobi kojoj kupuju parfem, ali je ta osoba bitna ili joj se na nečemu žele zahvaliti. U tom slučaju, parfem treba biti lišen bilo kakvih dodatnih konotacija pa nećemo izabrati parfeme koji se zovu, primjerice “What We Do In Paris Is Secret”, “Scandal” i slično zato što zvuče preintimno, nego ćemo izabrati sigurniji parfem za koji znamo da se sviđa većem krugu ljudi.
Što ako kupimo krivi parfem?
Vjerojatno je svatko barem jednom u životu poklonio parfem koji se toj osobi nije svidio, ili smo i sami dobili parfem koji nam nije po ukusu.
Ako ste jako dobri i bliski s tom osobom, nije nepristojno reći joj da parfem nije po vašem ukusu iako je stvar osobnog izbora hoćemo li joj to reći. Poklonjeni parfem lako se može i proslijediti dalje.
IZVOR: zadovoljna.dnevnik.hr