Emocionalno nedostupni partneri: Što kad blagdani dodatno naglase problem?
Blagdani, osobito Božić, mahom se percipiraju kao vrijeme ljubavi, obiteljskog okupljanja i zajedništva. I dok mnogi uživaju u svečanoj atmosferi, ...
Sve ili ništa?
Prognostičari trendova predviđaju kako će ljubavni životi izgledati ove godine, a jedan će itekako prevladati – “all or nothing” trend kojeg predvodi generacija Z.
O trendovima spojeva za 2024. godinu smo već pisali, a Paul C. Brunson, Tinderov stručnjak za uvide u veze, sada je objasnio kako generacija Z donosi sasvim novu dimenziju kada su u pitanju spojevi. Prema istraživanju Tindera, pristup generacije Z spojevima i izlascima zapravo znači vrednovanje smislenih veza i autentičnosti u vezama, bez gubljenja vremena na nepotrebno.
Kad je Tinder prvi put objavljen 2012. godine, ljudi od 18 do 25 godina bili su milenijalci koji su, nesvjesni, trebali odrastati u zlatnom dobu aplikacija za spojeve, koje su gotovo preko noći promijenile način na koji se uspostavljaju veze.
Generacija Z su današnji ljudi od 18 do 25 godina, a vremena su se promijenila. Pitati se u čemu? Ovo je generacija koja žudi za nečim fluidnijim, značajnijim i samosvjesnijim od tradicionalnih normi za upoznavanje i konvencionalnih oznaka.
Zapravo, 75% mladih samaca vjeruje da njihova generacija dovodi u pitanje standarde zabavljanja i veze. Jedan od glavnih načina na koji to rade? Način razmišljanja “sve ili ništa”, a upravo to dovodi do trenda koji će biti ultra popularan u 2024. godini – “all or nothing mindset”.
Jednostavno rečeno, oni ne gube vrijeme, već ga koriste za stvaranje i traženje smislenih veza.
Od pandemije Covid-a promijenilo se to mladi cijene svoje vrijeme više nego ikad prije.
Trend spojeva “sve ili ništa” pojavio se kako generacija Z ulazi u novu eru spojeva koja iznad svega cijeni bitne veze i opću dobrobit, objašnjava Paul.
Prioritet daju kvalitetama kao što su odanost (79%), poštovanje (78%) i otvorenost (61%) u odnosu na izgled (56%). Briga o sebi jedan je od njihovih glavnih prioriteta kada izlaze na spojeve, a 75% mladih samaca smatra vezu privlačnijom ako je osoba kao i oni spremna raditi na svom mentalnom zdravlju.
Osim toga, za osobe od 18 do 25 godina postoji 32% manja vjerojatnost koja pokazuje da je mlađa generacija predvodnik promjena. U konačnici, to znači da su u redu povući se iz svake situacije, kako bi ostali vjerni sebi.
Glavni način na koji možete uključiti način razmišljanja ‘sve ili ništa’ u svoj život na spojevima, savjetuje Paul, je da date prednost sebi i svom vremenu kada izlazite, bez žrtvovanja svojih hobija, interesa i slično. Dakle, ostajete vjerni sebi.
Zanimljiva je i činjenica, kako piše glamourmagazine.co.uk da sve više samaca izlazi tijekom radnog vremena.
“Više od dvije trećine (68%) samaca priznaje da koristi aplikacije za spojeve dok su na poslu, a 32% čak je našlo spoj tijekom radnog dana. Izlasci nisu samo večera i piće, jedan od najboljih načina da brzo i istinski upoznate nekoga je odlazak u šetnju uz kavu.” – kaže Paul.
Foto: Zoran Zeremski via Getty Images