“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Kupci koji jedu zdrave zalogaje prije nego što se upute u dućan mješovitom robom odabiru zdravije opcije kada se nađu između polica supermarketa. Ovo je zaključak studije provedene pod vodstvom dr. Anera Tala iz Food and Brand Laba u časopisu “Psihology & Marketing”.
Ispitanici su bili podijeljeni u tri skupine: jedni su prije odlaska u dućan pojeli krišku jabuke–, drugi keks, a treći su išli praznoga želuca. Istraživači su otkrili da su konzumenti jabuke kupili 28 posto više povrća i voća od konzumenata keksa, te 25 posto više od onih koji nisu pojeli ništa.
Do sličnih rezultata došli su i istraživači iz jedne druge studije koji su kupcima prije odlaska u trgovinu dali čašu čokoladnog mlijeka. Jednoj skupini rekli su da je u pitanju cjelovito i zdravo mlijeko, a drugoj da je riječ o dekadentnom napitku.
Oni koji su mislili da su pili nešto zdravo odabirali su i zdravije namirnice u dućanu.
Štogod vas usmjeruje prema zdravijem razmišljanju bez obzira je li riječ o zdravoj hrani ili nečemu drugome, može utjecati i na vaše odluke prilikom kupovine, zaključio je dr. Tal.
Upravo zato, želite li se zaštititi od gomilanja nezdravih proizvoda u svojem domu, prije odlaska u dućan pojedite neki komad voća ili povrća, kako savjetuju stručnjaci.
IZVOR: ZADOVOLJNA.DNEVNIK.HR