“Sasvim iskreno” je novi podcast dviju terapeutkinja o stvarima koje nas sve ponekad muče
Novi podcast Sasvim iskreno, koji su pokrenule dvije uspješne terapeutkinje s dugogodišnjim iskustvom – Dubravka Fazlić i Teodora Delić, mjesto je ...
Iako toga možda niste svjesni, definitivno ste više puta bili pod utjecajem marketinga kada ste neplanirano potrošili više novaca jer neki trikovi kojima se koriste online dućani dokazano funkcioniraju.
Bez obzira na to čitate li njihove e-mailove ili ulazite na njihove web-stranice, brendovi će, prije ili kasnije, doći do vas i izmamiti kupovinu. Sigurno vam je poznat i trenutak u kojem shvatite da ste napunili košaricu na web-stranici više nego što ste planirali samo da biste dobili taj poklon proizvod ili uštedjeli na poštarini.
Kako ne biste bili žrtva marketinga, donosimo trikove kojima se služe online trgovine kako biste vi potrošili više.
Jeste li primijetili da neki online dućani non-stop imaju sniženja? Ne samo povodom Uskrsa, Božića, Dana žena i slično već i povodom početka proljeća, polaska u školu i slično. Na ovaj način nas tjeraju da vjerujemo da ćemo propustiti jedinstvenu i važnu ponudu. Također često imaju “samo ovaj vikend” besplatnu poštarinu. Tako čak i ako niste planirali, kupite nešto samo jer su vam dobro predstavili ponudu, odnosno uvjerili vas da ćete nešto propustiti ako odmah ne reagirate.
Pročitajte: Kako zaštititi svoj novac, ali i mentalno zdravlje u vremenu povećanih troškova života?
Na kraju popustite i stavite stvari u košaricu, ali vas nešto omete i zaboravite je naručiti? Ne brinite se, vaš omiljeni online dućan podsjetit će vas barem jednom putem e-maila da ste zaboravili nešto u košarici. Ili će vam stići obavijest da dodate još xx eura do besplatne poštarine, ili će vam predložiti proizvod koji super ide uz ono što planirate naručiti. I dobro će zaraditi na tome!
Svi volimo najbolje proizvode i važno nam je da je ono na što potrošimo novac kvalitetno i ima vrijednost. A brednovi to vrlo dobro znaju i pamte. Zbog toga se trikovi online dućana svode i na bestselere – jasno će vam naznačiti na njihovoj stranici što je najbolje ili što je najprodavanije. Također, čak će napraviti paket najprodavanijih proizvoda. A zapravo to uopće ne mora biti istina. Riječ “najbolje” djeluje poput čarolije na nas, i online dućani to dobro znaju i koriste.
Znate kad kažu da nešto “iskače iz paštete”? E pa to je još jedan od trikova. Listat ćete društvene mreže i svaki put naletjeti na barem jedan njihov oglas. Koliko god vam se činilo da su dosadni, ovo zapravo funkcionira. Većina ljudi ni ne primijeti objavu ako je vidi jednom. Prema jednom istraživanju, potrebno je da osoba vidi u prosjeku šest puta proizvod da bi se odlučila na kupovinu. Zato kad čitamo zanimljive priče o brendu i beneficije proizvoda, polako mu postajemo bliži. Sve dok ne poželimo tu narukvicu za sebe.
Pročitajte: 7 načina na koje se možete nagraditi i zabaviti bez trošenja novaca
Cijela sponozirana reklama, objava na društvenim mrežama ili vizualni prikazi na web-stranici dućana uvijek će se svoditi na poziv na akciju, a on je najčešće kupovina. Poziv ciljanoj radnji može biti prikazan na tipki, vezi ili slici. Najčešće u svim varijantama odjednom, jer je vjerojatnije da ćemo prijeći na ono što nas je najviše privuklo. Ne “Saznaj više“, već “Izaberi narukvicu“.
Kad sljedeći put otvorite stranicu online prodavnice, analizirajte je i pogledajte koje alate koristi. Budite svjesni različitih manipulacija i nemojte olako “padati” u njihovu zamku. Budite svjesni i promišljajte kritički jer pametan kupac može učiniti veliku razliku, a svi mi svojim svakodenvnim izborima kreiramo svijet u kojem živimo.
Foto: Polina Tankilevitch, cottonbro studio/Pexels