Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Marc Jacobs ponovo je iznenadio i oduševio modnu javnost. Naime, ova je luksuzna modna kuća otvorila vrata butika koji se po mnogočemu razlikuje od svih drugih.
U novom butiku ‘Daisy Marc Jacobs’ nije vam potreban novac! Kupovinu možete obaviti objavom “twittova”, Instagram fotografijama i statusima na Facebooku.
Butik koji se nalazi u poznatom njujorškom kvartu SoHo na Manhattanu predstavlja koncept trgovinu u kojoj se shopping može obaviti ‘društvenom’ valutom. Naime, posjetioci koji objave fotografije na Instagramu i statuse na Facebooku i Twitteru koji sadrže hashtag #MJDaisyChain, nagrađuju Marc Jacobs brendiranim poklonima (prvenstveno parfemi i ogrlice), a pojedini sretnici dobit će čak i torbe.
“Tijekom godina, brend “Daisy” dobio je značajan broj sljedbenika na društvenim mrežama i na ovaj način želimo zahvaliti ljubiteljima našeg brenda. Marc Jacobs vrlo je aktivan na društvenim mrežama, a “Daisy” pokreće najveći angažman među obožavateljima”, izjavila je Lori Singer, potpredsjednica marketinga za Marc Jacobs.
Izvor: ljepota.ba