Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Max Mara iznimno cijeni klasične priče, epopeje, mitove i legende koji oplemenjuju i osvjetljavaju ljudska iskustva. I te priče se nikada ne mijenjaju, ali svako doba iz njih izvuče nove, vlastite lekcije. Upravo sada, klasična antologija je ponovno ispisana, iz ženske perspektive. Emily Wilson je prva žena koja je na engleski prepjevala Odiseju raskrinkavši tako brojne macho-centrične iskrivljene prijevode. Penelopijada Margaret Atwood razotkriva pragmatičnu, pametnu i strpljivu stranu jedne obiteljske priče, dok je Madeline Miller ulogu Kirke kao zle čarobnice preradila u rolu briljantne žene koja se usuđuje misliti vlastitom glavom. Amfitrita je bila velika unuka božice Gee i kraljica svih oceana prije nego što ju je ratnik Posejdon prijevarom svrgnuo s vlasti. Sada, nakon vječnosti provedene u tami, Max Mara vraća Amfitriti prijestolje. Također, poseže i u vlastitu povijest! Kraljica dizajna Anne-Marie Beretta i kreativni duh brenda u 80-ima bila je fascinirana moćnom simbolikom klasičnog svijeta. U arhivi kompanije pohranjene siluete podstavljenih ramena, asimetrične draperije, dugmad i stilizirani detalji prekrojeni su i prilagođeni suvremenoj priči. U mediteranskim tonovima maslinaste, duboke plave i čiste bijele, Max Mara zamišlja modernu Amazonku kao ponosnu i neustrašivu. Uz Atalanta torbu, majicu na jedno rame, suknju koja se vezuje konopom oko struka i neustrašiv pogled kroz Briseis sunčane naočale, suvremena ratnica spremna je za avanturu kroz pustinje i olujne oceane ili, jednostavno, za put do ureda.