Ovako izgleda anti-age rutina koju preporučuje poznata dermatologinja
Avène, vodeći brend u dermokozmetici, predstavio je Hyaluron Activ B3 liniju, savršenu rutinu za njegu kože koja se bazira na snažnim anti-age sast...
Inspirirana globalnim pokretom Green Friday, Green Week inicijativa za cilj ima poticanje odgovornosti prema okolišu i potrošačima te promicanje održivosti u industriji ljepote. Green Friday je izraz koji se koristi kako bi se potaknula odgovorna potrošnja i održiviji pristup tradicionalnom ludilu Black Fridaya.
Prava i kvalitetna prirodna kozmetika ne sadrži parabene, sulfate poput natrijevog lauril-sulfata (SLS) i natrijevog lauret-sulfata (SLES), petrokemijske kemikalije i ostale tvari koji mogu naštetiti organizmu te koje treba izbjegavati i ne nanositi na kožu. Prirodna kozmetika nježna je prema koži, nije agresivna i usklađena je s čovjekovim organizmom, koji je i sâm dio prirode. Inicijativom Green Week, hrvatska premium prirodna kozmetika uchka ističe nevjerojatne benefite prirodne kozmetike.
uchka kozmetika je premium prirodna kozmetika iz više razloga. Osim što je djelotvorna, regenerativna te namijenjena anti-ageing njezi, uchka je i ekološki osviještena jer sve procese maksimalno usklađuje s prirodom, odgovornim poslovanjem i održivim razvojem.
To potvrđuje i nedavno uručena Best of Beauty nagrada kojom je uchka proglašena najodrživijim hrvatskim beauty brandom.
U svojim wildpicking postupcima poštujemo prirodu i vodimo brigu o očuvanju bioraznolikosti biljnih populacija i njihovog staništa. Zbrinjavamo bio nusproizvode jer u proizvodnji koristimo sirovinske osnove od prerađenih bio-nusproizvoda istarskih proizvođača vina i maslinovog ulja: sjemenke grožđa i list masline, istaknula je Ivana Šimatović, direktorica kozmetičke kuće Mediterra Herbal koja stoji iza branda uchka.
U uchka portfelju nalazi se deset proizvoda koji su namijenjeni anti-age njezi, regeneraciji kože lica i tijela te esencijalnoj njezi.
Proizvodi su definirani tako da je svaki od njih relevantan u njezi kože kroz cijelu godinu. Također, uchka proizvodi punjeni su u staklenoj ambalaži koja se može više puta ponovno koristiti i reciklirati.
Potičemo klijente da vraćaju staklenu ambalažu, podvrgavamo je procesu čišćenja i sterilizacije te je ponovno koristimo. Za svakih pet vraćenih pakiranja, korisnici dobivaju 25% popusta na sljedeću kupnju, ističe Ivana Šimatović.
Razlikovna odrednica u odnosu na tržište masovne proizvodnje kozmetičkih proizvoda je ta da uchka svakom koraku procesa posvećuje maksimalnu pažnju kako bi uchka proizvodi ispunili obećanje prema klijentu i pružili im proizvod jedinstvene kvalitete.
Green Week inicijativom uchka vas želi potaknuti na detaljno proučavanje svakog proizvoda, na razmišljanje o utjecaju odabira proizvoda na organizam, na okoliš, na razmišljanje o kupovnim navikama te o posvećenosti uchka branda prema stvaranju pozitivnih promjena u industriji ljepote.
Kako biste i vi obilježili Green Week, uchka vam daruje 20 % popusta na premium prirodne proizvode. Unesite kod greenweek20 na uchka webshopu do 26. studenoga i svjesno podržite hrvatski prirodni kozmetički brend koji neće štetiti vašem organizmu i zbog kojeg će vam koža biti zahvalna.
Fotografije: BLACKDAY/Shutterstock.com