Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Utjecaj pandemije i brojnih tužbi rezultirao je gašenjem brenda
Još 2019. beauty influencerica i kreatorica sadržaja Tati Westbrook napravila je upravo ono što je svaki beauty influencer koji se toliko dugo nalazi na sceni i tako dobro kotira priželjkivao – pokrenula je svoj beauty brend.
Sve je krenulo paletom Textured Neutrals Volume 1, koja se rasprodala u nekoliko minuta, što je dokazalo da ima pregršt publike koja je itekako zainteresirana za njene proizvode, no nažalost, sudeći prema videu koji je objavila prije nekoliko dana, Tati zatvara svoj brend.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Odluka je došla zbog nekoliko razloga, počevši s pandemijom koronavirusa koja je sve usporila za brend, a drugi razlog je tužba koja se odnosi na njezi drugi brend Halo Beauty, što joj je svakako oštetilo ime u industriji, a utjecalo je i na njen privatni život jer je zbog parnica koje su konstantno u opticaju morala prodati svoju kuću kako bi sve mogla isfinancirati.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Iako je ovo bila jako teška odluka za blogericu s obzirom na uspješnost brenda, nastoji ostati pozitivna i zahvalna cijelom timu koji je radio na svim njenim proizvodima tijekom posljednje dvije godine. No, iako je ugasila brend i više nećemo moći uživati u njezinom make-upu, za koji smo sigurni da su probali svi dugogodišnji beauty obožavatelji, Tati će i dalje stvarati sadržaj za YouTube i Instagram, te neće isključiti mogućnost za pokretanjem brenda kasnije u budućnosti. Cijeli video možete pogledati u nastavku.
Foto: glamlifeguru/Instagram