Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Možda ste već čule za njega, a možda je ovo tek prvi put da čujete ovo ime. No, novi brend na domaćoj modnoj sceni, svojom će vas ženstvenošću i elegancijom osvojiti na prvu.
Brend Lamarpe kreirale su dvije mlade poduzetnice, zaljubljenice u profinjenost, eleganciju i jednostavnost. Spojila ih je ljubav prema modi i lijepom odijevanju, koje ističe ženstvenost. Sebe opisuju kao “klasičarke” koje najviše vole strukirane krojeve i čiste linije koje naglašavaju žensku siluetu.
Ideja je nastala spontano nakon što su dvije žene sjele na kavu te zaključile da sve one haljine koje bi mogle nositi mogu kreirati i same.
Prva Lamarpe kolekcija za sezonu jesen/zima lansirana je u studenom ove godine, gdje su dizajnerice spojile nepogrešivu klasiku bijele, crne i bordo boje, a jedan od ključnih materijala kolekcije je čipka, koja se ujedno pojavljuje i u ulozi glavnog detalja.
Čini ju sedam modela haljina i kombinezon, s pažljivo biranim detaljima i teksturama koje pružaju maksimalnu udobnost i praktičnost.
Kolekcija je najavljena kampanjom koja je snimljena u poznatom hrvatskom dvorcu čiji ambijent donosi dašak bezvremenske elegancije,baš kao i Lamarpe modeli.
Neki od modela osmišljeni su kao višenamjenski te se mogu nositi u svečanim i poslovnim prigodama, a ono čime se dizajnerice ponose jest upravo to što je svaki model rađen ručno s puno ljubavi i pažnje te time što je svaki proizveden u Hrvatskoj.
Dizajnerice vjeruju kako će se kolekcija posebno svidjeti ženama, koje vole jednostavne, ženstvene i elegantne krojeve haljina, zanimljive detalje, kvalitetne materijale i unikatnost.
Novi brend možete vidjeti dolje niže u linku, a ono što nas posebno veseli jest vijest da dizajnerice rade na novoj kolekciji i spremaju reviju, dugoročni planovi i ciljevi svakako podrazumijevaju predstavljanje na inozemnom/stranom tržištu.