Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
Listopad je mjesec posvećen jačanju svijesti o problemu karcinoma dojke, stoga nam je posebno drago predstaviti vam jednu domaću priču namijenjenu ženama koje su nakon dijagnoze karcinoma dojke prošle jednu od najtežih operacija u svom životu – mastektomiju. Riječ je o brendu ARYA Intimates, iza kojeg stoji osnivačica Simona Augustić.
“Naša priča počinje s mojom mastektomijom, nakon koje sam ostala šokirana slabom ponudom donjeg rublja i kupaćih kostima za žene koje su prošle takvu operaciju. U razgovoru s drugima, uvidjela sam da nisam jedina i tu se rodila ideja o liniji proizvoda namijenjenim upravo tim ženama”, otkriva Simona.
Nakon mastektomije, većina žena osjeća gubitak ženstvenosti i samopouzdanja, a nedostatak rublja koje bi odgovaralo njihovim potrebama dodatno pojačava tu sliku. Misija ARYA kolekcije je, prema riječima Simone, potaknuti žene da (ponovno) zavole svoje tijelo te da svoje teške životne okolnosti prihvate kao izvor snage i gracioznosti.
“Ovim ženama potrebna je ljubav i pažnja, a upravo to je utkano u svaku nit koja čini ARYA kolekciju postoperativnog donjeg rublja, pidžama i kupaćih kostima. Ova optimističnost nastaje u bliskoj suradnji s dizajnerima, vlasnicima krojačkih obrta i tvornica – naime, sve je proizvedeno u Hrvatskoj s ciljem poticanja domaće ekonomije”, objašnjava Simona.
“Trenutačno smo jedini u Hrvatskoj i regiji koji se bave proizvodnjom ovakvih artikala, što znači da jedino mi možemo tim ženama pružiti ljepotu, udobnost, sigurnost i jednakost koje su im prijeko potrebne u izazovnim životnim trenucima. Kolekcija ARYA Intimates je tu kako bi njegovala žensko tijelo i osjećaj samopouzdanja nakon karcinoma dojke. Uz nju, one se neće osjećati kao pacijentice, već prije svega kao žene”, rekla je vlasnica brenda.
ARYA Intimates možete pronaći na Instagramu i Facebooku.
Foto: PR