Kultni Black Opium dobio je “svečani” makeover – za blagdane stiže u “glitter” verziji
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga! ...
Ne postoji osoba koja barem jednom nije poželjela zauvijek ponijeti sa sobom mirise i atmosferu nekog posebnog trenutka ili događaja. Upravo taj san ove će godine mnogima ispuniti varaždinski Špancirfest, koji je za svoj 18. rođendan iznenadio obožavatelje i predstavio im svoj parfem prikladnog naziva “18”. Tako će svu čaroliju najkreativnijeg uličnog festivala, koji se održava od 19. do 28. kolovoza, posjetitelji moći nositi sa sobom cijelu godinu.
Parfem “18” poznatog hrvatskog tvorca parfema Dejana Levačića dolazi u tri zavodljive ženske varijante namijenjene ljepšem spolu svih generacija i ukusa, te u jednoj muškoj varijanti.
„Parfem “18” jedan je od mojih najdražih izazova u osmišljavanju parfema, jer sam imao potpunu slobodu u dizajniranju. Cijeli projekt trajao je četiri mjeseca, tijekom kojih sam osmislio četiri različita parfema, muški i tri ženska, a u jednom od njih kao glavnu notu koristio sam tamjan i na njemu sam najviše radio. Tamjan je izuzetno zahtjevna esencija u kreiranju parfema koju malo tko ima hrabrosti koristiti zbog toga što ih podsjeća na vjerske obrede i ne pobuđuje kod svakog lijepe uspomene, ali ja sam upravo ovim parfemom najviše zadovoljan. Smatram da će oduševiti sve posjetitelje koji ga kupe te me izuzetno veseli što ću ga predstaviti upravo na Špancirfestu“, izjavio je Dejan Levačić, koji je, uz “18” napravio parfeme i za glumicu Barbaru Vicković, direktoricu izbora za Miss Hrvatske Maju Vračarić, natjecateljicu za Miss Hrvatske Vannu Apostolovski te mnoge druge.
Zajedničko obilježje svim parfemima razigran je i lepršav miris, pun radosti, samopouzdanja, snage, ljubavi i ljepote. Ukratko, sve ono što predstavlja i sam festival Špancirfest. Jedna od nota koja prevladava u parfemima jest i ne tako uobičajen tamjan, čiji će opojni mirisi zavesti i najveće skeptike. Parfemi se prodaju u edicijama od 50 ml, sadrže 30 % esencija te su u potpunosti proizvedeni u Hrvatskoj, a moći će se kupiti po cijeni od 125 kuna u Uskoj ulici u Varaždinu.