Ovako izgleda anti-age rutina koju preporučuje poznata dermatologinja
Avène, vodeći brend u dermokozmetici, predstavio je Hyaluron Activ B3 liniju, savršenu rutinu za njegu kože koja se bazira na snažnim anti-age sast...
Nakon Instagram i Facebook premijere s brojnim javnim licima u ulozi ambasadora, hrvatski modni brend Flashback uskoro će u potpunosti ugledati svjetlo dana i postati dostupan svima onima koji žele imati poseban odjevni predmet koji ovaj novi modni brend proizvodi. Uistinu, radi se o posebnim artiklima u kojima se posebno ističu majice s printom. Svaki print je zapravo crtež, koji olovkom crta umjetnik i kao takav je jedinstven i poseban. Također, svaki print radi se u ograničenoj i ekskluzivnoj seriji, pa će tako svaki kupac biti samo jedan od ukupno maksimalno 200 kupaca jednog motiva.
Cijeli koncept osmislili su Bruno Alpeza, Haidi Stojković i Tvrtko Olujić, a vrlo brzo ovi proizvodi će biti dostupni svima. Flashback proizvodi proizvodit će se u Hrvatskoj, a svakako je važno naglasiti da se radi o fair trade brendu.
”Odabrali smo ime Flashback jer predstavlja svima poznat pojam koji nas okružuje u svakodnevnom životu, podjsjetnik na sve nezaboravne trenutke. Cilj nam je da naša odjeća bude potpuno drukčija, ali svakako sa stilom, što je i naš službeni hashtag #differentwithstyle”, objašnjavaju tvorci brenda.
Na partyju su se pojavile brojne poznate ličnosti, kao i svi ambasadori brenda glumci Sven Medvešek i Jelena Miholjević, glumac i voditelj Dušan Bućan, pjevač i glumac Bojan Jambrošić, te redatelj i glumac Robert Bošković.
Ovim urbanim i nadasve posebnim eventom najavljen je i službeni početak brenda, a ono što smo tamo vidjeli zapravo nas je ostavilo bez daha jer smo očekivali klasičnu reviju, a vidjeli nešto sasvim posebno. Umjesto očekivane revije, prepun Concordia club vidio je prvo mini koncert Davorina Bogovića, a zatim show i predstavu u kojoj su sudjelovali Sven Medvešek, Jelena Miholjević, Bojan Jambrošić, te Dušan Bućan uz odličnog performera Domagoja Petrovića i nekoliko mladih glumaca. Cjelokupni program trajao je nešto više od 45 minuta, a oduševio je sve uzvanike. Nakon viđenoga, možemo samo reći da jedva čekamo sljedeći event koji će se održati krajem travnja.
”Kako želimo biti potpuno drukčiji, tako se nismo odlučili za klasičnu reviju, nego je naš event spoj revije, kazališne predstave, koncerta i performansa i upravo je taj spoj oduševio sve uzvanike’, rekla je Haidi Stojković. ”Cilj nam je napraviti četiri eventa godišnje, te na taj način promovirati naš brend, ali i ponuditi ljudima nešto sasvim novo i prepoznatljivo i nešto što do sada nije viđeno, i jako smo sretni da je početak bio uspješan.”
”Htjeli smo stvoriti prepoznatljiv brend i smatramo da Hrvatskoj takav brend treba, što se i vidi s obzirom na veliki interes u zadnjih nekoliko mjeseci tijekom probne kampanje koja je bila više nego uspješna. Svakako će naš brend zadržati posebnost i originalost, a službeni početak bit će krajem travnja kada ćemo lansirati službenu ljetnu mušku i žensku kolekciju, uz novi event na kojemu ćemo predstaviti brojna iznenađenja, kako u modnom, tako i tijekom samog eventa uz još bolji i veći show”, rekao nam je Bruno Alpeza.
Osim što su kreirali zanimljiv modni brend, rekli bismo da su kreirali i vrlo zanimljiv show koji bi mogao vrlo brzo postati brend sam za sebe.