Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Drugu večer Toyota Fashion Weeka Zagreb program je otvorio poznati zagrebački brend Stolnik, odavno prepoznat po svojoj kvaliteti dizajna i virtuoznoj izradi svakog pojedinog modela. Za ovu sezonu, pripremili su kolekciju inspiriranu putovanjima i utjecajem različitih etno-elemenata na klasično žensko odijevanje. Kolekcija je podijeljena u tri dijela, započevši od bijele i boje slonovače, preko crne s dodacima bijele te geometrijskih oblika, dok je finale, obojen u rapsodiju boja, zapečatio sjajan dojam prikazanog.
Iako moda s potpisom Stolnik ne podliježe trendovskim smjernicama, nego je krasi bezvremenost i višenamjenska nosivost, dizajnerica Lidija Skočibušić demonstrirala je svu raskoš svog talenta, spajajući teksture i materijale u zanimljive forme te kreirajući prava mala umjetnička djela. Svaki je prikazani model cjelina za sebe, a dodatno je naglašen stylingom posebno osmišljenim za svaki prikazani model, naglašavajući time njegovu autentičnost i modnu avangardnu osviještenost. Obuća Aldo upotpunila je kompletan dojam.
Nenametljiv i inteligentan, ali upečatljiv dizajn, namijenjen je onima koji razumiju modu, a kupnju odjevnog komada smatraju investicijom u umjetničko djelo jer haljinu Stolnik s lakoćom možete izvjesiti na zid uz neko umjetničko platno i nećete pogriješiti.
Iako prisutan na tržištu već par godina i s respektabilnim brojem kupaca, brend Tara prvi put se predstavio domaćoj publici na pisti jednog velikog modnog događanja. Reakcija publike nije izostala. Kreiran kako bi zadovoljio ukus šireg kruga publike, prije svega aktivne poslovne žene, brend Tara predstavio je više od 150 komada iz svoje kolekcije za jesen-zimu 2017., koja se temelji na kvalitetnom klasičnom dizajnu, odabiru ugodnih i prirodnih materijala, tonski usklađenih, kako bi kreiranje odjevnih kombinacija bilo jednostavno, a efekt osiguran.
Iako vrlo snažan, čak militantni dojam kolekcije, na drugi pogled otkriva meke linije, vuneni kostimi čine se ugodni za nošenje, a ležerne večernje haljine, omotane vunenim pašminama, sugeriraju toplinu i udobnost. Sjajan styling upotpunjen je nakitom T.J.JEWLERY, te šeširima Škrgatić, oba brenda također domaćih dizajnera.
Brend an-estetik Marka Plukavca, osebujnog dizajnera, u svojoj trećoj kolekciji uspio je zadržati notu uzbudljivosti i inovacije, poigravši se temom sporta. Iako pomalo nespojiva kombinacija s destrukcijom kojom se dizajner primarno bavi, sport i avangarda ovoga su puta skladno koračali ruku pod ruku. Raščlanjene niti osnovne baze svakog modela spuštaju se niz tijelo modela, sugerirajući udobnost i ležernost te, iako je to na prvi pogled nesvakidašnji dizajn, vrlo ga je lako zamisliti u laganim ljetnim kombinacijama. Linija podjele na mušku i žensku modu u ovoj kolekciji je vrlo tanka, čak nezamjetna, ne negirajući time seksualnost, nego više apostrofirajući nevinost i infantilnost.