Ovo nevjerojatno sjenilo u olovci iz Zare u trenu će pretvoriti dnevnu šminku u party make up
Stiže sezona božićnih i novogodišnjih tuluma, a Zara ima "čarobni štapić" koji će vam pomoći da zablistate u svakoj prigodi bez puno truda. Ako već...
Bogata povijest koja i dan-danas kreira trendove preplavila je zagrebačku Tvornicu Kulture za događaj za koji se tražila karta više
Težnja za što ljepšom, zdravijom i sjajnijom kosom, danas je česta tema brojnih razgovora, pogotovo u salonima ljepote u koje odlazimo baš iz tog razloga. Beauty indutrija, definitivno je jedna od najbrže rastućih, a tržište kao da iz dana u dan servira novitete koje je nemoguće odjednom isprobati. Kad je riječ o tradiciji i kontinuiranoj kvaliteti, Redken je ime koje definitivno opravdava navedene karakteristike.
Davne 1960. nastaje brend koji sve do danas broji milijune vjernih zaljubljenika i korisnika. Glavna osnivačica – Paula Kent, napravila je revoluciju u profesionalnoj industriji njege kose za stiliste i klijente, a njezina opipljiva predanost znanosti i, prije svega njezina, osobnost pomogli su brendu da postane ono što je danas. U tome joj je pomogao i poznati kemičar – Jheri Redding, koji je razvio proizvode niske pH vrijednosti za Paulinu tada, osjetljivu kosu.
Zagrebačka Tvornica Kulture ovoga je vikenda zasjala u pravom i dostojnom Redken sjaju. Hair Show, koji je predvodila edukatorica i voditeljica projekta – Lea Dolezil, definitivno je ukrao svu pažnju prisutnih. Uz Leu, na pozornici su se pojavili i svoja umijeća predstavili i Redken saloni, zajedno sa svojim artistima. Marko Listeš Marin (Living Room), Nikola Blažinčić (Nikola Blažinčić Hair) i Mario Vidaček (VIDA hairdressing), pripremili su show za pamćenje, a inspiracije definitivno nije nedostajalo.
Poseban segment naziva Redken Brews, u kojem su sudjelovali Marko Matijević (Marco’s Barbershop), Marko Dubovečak (Aesthete) i Nikola Podgajski (MIČ styling), prikazali su uvijek urbane i svakodnevno nosive, novitete za muškarce.
Godine 1971., Redken je po prvi put salonima i frizerima predstavio znanost i poslovno obrazovanje i to uspješno čini sve do danas, a prvi simpozij poput ovog održan je 1974. godine. Sve su to dokazi koji govore i idu u prilog tome da je riječ o brendu koji već godinama kreira trendove u svijetu kose kada je riječ o bojama, stylingu i neizbježnoj njezi kose, koja se temelji na personaliziranom pristupu. Svaki klijent je individua za sebe, a Redken svojim dugogodišnjim prisustvom, to itekako dokazuje.
Foto: PR