Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Nova kampanja Fashion Weeka Zagreba snimljena je u vintage ozračju nekadašnje najveće pozornice društvenog života Gradske kavane, današnjeg Johanna Francka, ekskluzivne lokacije gdje se i održava ovosezonski Fashion Week i koja je uspjela, barem na trenutak, udahnuti duh starog Zagreba.
Gledajući fotografije ove zanimljive kampanje možemo utonuti u svu ljepotu i odvažnost nekadašnjeg gospodskog Zagreba, u svu onu profinjenost grada koji je i onda bio jedna od glavnih europskih predstojnica mode te osjetiti štih pravih Zagrebačkih kicoša i zagrebačkih elegantnih dama.
Glavna uloga kampanje, već tradicionalno, pripala je jednoj od najljepših Hrvatica, ovoga puta prekrasnoj Vedrani Linardić koja je zablistala u duhu dive starog Zagreba i uspjela utjeloviti svu onu ljepotu, stas, temperament, šarm, stil i odvažnost tadašnjih Zagrebačkih frajla te osvojiti mladu gospodu Purgere, glumce Juru Radnića, Luju Kunčevića i Ardijana Hasanija u čijim se pogledima iščitava fascinacija ženskom ljepotom, ljubav i obožavanje.
Obzirom da se cijeli koncept ovosezonskog događanja bazira na vrlo intimnom predstavljanju kolekcija pred najvećim modnim znalcima, njihovim kupcima i predstavnicima medija, a koji ustvari podsjeća na stara vremena kada su dizajneri svoje kolekcije predstavljali u isto tako uskom krugu najvažnijih klijenata, upravo je najavna kampanja Fashion Weeka Zagreb smještena u to vrijeme.
Za Vedraninu šik čipkastu klajdu (haljinu) zaslužna je zagrebačka modna dizajnerica Marina Lacković Larie čije ćemo modele gledati i u ovoj sezoni KFWZ-a. Da mladi glumci, ujedno i manekeni njegove ovosezonske revije, budu jako hercig pobrinuo se Toni Rico, make up potpisuje Kristina Atletić za Profokus uz Nyx kozmetiku, zafeš frizuru zaslužna je Rene Inglese za Frizerski salon Rene, a fotografije je snimio poznati fotograf Hrvoje Serdar.
„Obzirom na cijeli koncept ovosezonskog Kaufland Fashion Weeka Zagreb, prikazivanja kolekcija u najužem krugu modnih znalaca i klijenata te mjesta održavanja u samom srcu Zagreba, i kampanja je u tom retro duhu nekog prošlog vremena. Poznato je kako su se nekada, upravo na ovim kultnim štengama (stepenicama), u ovom istom prostoru odvijale neke od najprestižnijih modnih revija renomiranih domaćih modnih dizajnera pa je nekako bilo logično da ove stepenice odigraju i ključnu ulogu u našoj kampanji“ izjavila je Sarah Josipović, direktorica Fashion Weeka Zagreb te nadodala: „Ovu sezonu sva pažnja usmjerena je isključivo na Hrvatske dizajnere i hrvatski dizajn, kao što i sama humanitarna kampanja glavnog partnera FW, Kauflanda poručuje – iz Hrvatske s ljubavlju!“