Iako mogu biti iznimno važni i moćni alati u borbi za bolji svijet, društvene mreže prepune su sadržaja koji iznimno loše utječe na (mlade) ljude.
Filteri koji nam upola smanjuju veličinu nosa, povećavaju jagodične kosti, a usne “pumpaju” do neprirodnih proporcija samo su jedan u nizu problema s kojima društvene mreže dolaze u paketu. Retuširane fotografije, aplikacije pomoću kojih se uklanjaju akne, mrlje na licu, celulit i alati pomoću kojih se s tijela skidaju masne naslage, a stražnjica dobiva na volumenu alati su kojima kreiramo potpuno nove, ali i izvanzemaljske te toksične ideale ljepote. Zbog toga je u Velikoj Britaniji, pod vodstvom influencerice Sashe Pillari, pokrenuta kampanja #filterdrop, putem koje je 29-godišnjakinja iz Bristola pozvala sve ljude da pokažu svoje lice bez filtera, ali i beauty brendove i influencere da priznaju koriste li filtere u svojim kampanjama.
To je rezultiralo zabranom korištenja filtera u svrhu reklamiranja beauty proizvoda od strane ASA-e (samoregulirajuće organizacije reklamne industrije Ujedinjenog Kraljevstva). To znači da influenceri i influencerice neće smjeti koristiti filtere kojima će mijenjati boju i teksturu vlastite kože na sadržajima pomoću kojih reklamiraju određene beauty proizvode i kompanije. Svaka reklama kojom se prekrši navedeno rezultirat će micanjem s platforme. Pillari, koja je svojom kampanjom pokrenula lavinu komentara, za BBC je naglasila kako ne želi da djeca odrastaju misleći da nisu dovoljno dobra za svijet u kojem žive.
Istraživanja provedena od strane najveće britanske organizacije za mlade žene, Girlguiding, pokazala su da 39 posto ispitanica starosti između 11 i 21. godinu ne postavljaju selfie na društvene mreže ako ne koriste filter. Takve su statistike zabrinjavajuće jer su odraz duboke nesigurnosti i neprirodnosti nametnute od strane beauty industrije koja se, pak, redovito koristi istim trikovima i alatima.
Korak Velike Britanije i ASA-e velik je korak za cijeli svijet, a njime bi se trebale voditi i druge države jer svijet u kojem njegujemo umjetno, plastično, mršavo i “savršeno” opasan je svijet. Velika Britanija ovim je potezom svijetu poslala poruku kojom poručuje da niti jedno dijete ne bi trebalo odrastati u svijetu u kojem će se osjećati nedovoljno dobro i lijepo.