Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Žene koje kupuju donje rublje popularnog brenda Victoria’s Secret sve više rade pritisak na njih da u ponudu uvedu modele veša namijenjene krupnijim damama.
Zbog toga je pokrenuta peticija koju je već potpisalo nekoliko tisuća ljudi.
Ovaj popularni brend pokriva 35 posto tržišta donjeg rublja, što je puno više od bilo kojeg drugog proizvođača. Najveći broj gaćica koje nude u svojoj kolekciji je konfekcijskog broja 46. Međutim, dame i dalje nisu zadovoljne. One od proizvođača putem peticije traže da se uvedu i plus size veličine.
Diane Drew, žena koja je pokrenula peticiju, ima problem jer ne može kupovati u njihovim prodavaonicama iako bi jako voljela.
“Moja kreditna sposobnost je dovoljno dobra za njihove proizvode, ali činjenica da u prodavaonici donjeg rublja mogu kupovati samo parfeme, losione i sprejeve za tijelo, govori mi da moje proporcije nisu dovoljno dobre za njih. Svake godine pratim modnu reviju Victoria’s Secreta i umirem od želje da kupim nešto od toga, ali nažalost ne mogu, jer za mene nikada nema odgovarajuće veličine”, rekla je nezadovoljna Drew.
Ona dodaje i da bi ovaj brend trebao dobro razmisliti o tome da pokrene plus size kampanju, jer u Americi ima oko 100 milijuna žena koje su na odjeću plus size veličine prošle godine potrošile oko 17,5 milijardi dolara.
Victoria’s Secret je prvo imao parolu Savršeno tijelo (The perfect body), a kasnije je pokrenuo novu kampanju pod sloganom Tijelo za svakog (A Body For Every Body).
Izvor: Life Content