Želite izraditi svoj terarij? Znamo odlično mjesto gdje to možete
BILJKE.PLANTS je specijalizirani studio za dizajn biljnih terarija, održavanje uredskih biljaka i plantstyling, a sada već svima dobro poznato mjes...
Kada su selidbe i pakiranje u pitanju, tu su uglavnom žene zadužene, a muškarci samo pokupe spakirane kutije i premjeste ih u novi stan. Kako biste se lako spakirali, pronašli smo za vas nekoliko savjeta. Odjenite kuhinjsku pregaču koja ima džepove. U nju stavite selotejp, škare, olovku, markere u boji, blok i naljepnice.
Kada birate kutije u koje ćete pakirati stvari, vodite računa o tome da budu čvrste. Kako biste bili sigurni da vam neće sve iz kutije ispasti kada je podignete, dno oblijepite ljepljivom trakom. Osigurajte dovoljan broj kutija, jer će vam biti potrebne.
Vjerojatno ćete naići u stanu na stvari koje vam više nisu potrebne, pa uzmite velike vreće za smeće i u njih odvojite sve što vam neće biti potrebno u novom stanu. Ukoliko mislite da nešto od tih stvari možete pokloniti, i to odvojite u jednu vreću i označite da je za pokloniti, a ostalo bacite.
Zamolite prijatelje i obitelj da vam pomognu prilikom pakiranja, jer će vam svaka pomoć dobro doći.
Osigurajte dovoljan broj novina, običnog papira, kuhinjskih krpa i plastičnih vreća kako biste mogli u njih zapakirati posuđe i lomljive stvari.
U posebne kutije spakirajte dječje igračke i stvari koje će vam odmah zatrebati u novom stanu kako biste ih lakše mogli naći.
U jednu kutiju stavite stvari koje će vam zatrebati čim uđete u novi stan. Na taj način ćete se spasiti muke da tražite po kutijama gdje ste što ostavili.
Potrudite se pronaći veliko vozilo kojim ćete prevesti stvari kako se ne biste morali vraćati nekoliko puta.
Kada stavljate stvari u kutiju, uvijek na dno stavljajte teže stvari. Lomljive stvari posebno upakirajte i omotajte novinama kako ne bi pukle. Na svakoj kutiji označite što se u njoj nalazi, a ako imate vremena, napravite popis stvari koje su u kutiji i zalijepite ga na kutiju.
Selidbu planirajte uvijek vikendom, pogotovo ako morate u ponedjeljak na posao. Potrudite se da sve stvari preselite u subotu ujutro kako biste imali i subotu i nedjelju na raspolaganju da biste stavili barem one osnovne stvari na svoje mjesto.
Izvor: ljepota.ba