Buvljaci koje obavezno posjećujemo do kraja listopada
Nakon rujna, i listopad u Zagrebu donosi nove adrese buvljaka i sajmova koje doista vrijedi posjetiti!Ako tražite savršen komad odjeće za hladn...
Mladi dizajnerski brand Coded Edge odlučio je svojoj posljednjoj kolekciji Reticent podariti vizualni identitet. Inspiraciju za posljednju kolekciju Coded Edge je pronašao u zamišljenoj viziji postapokaliptičnog grada, poput Huxleyevog “Vrlog novog svijeta” ili Orwellove “1984”.
Modni dvojac, koji čine Silvio Ivkić i Jure Perišić, poigrao se idejom distopije, prividne utopije grada, koji nakon uništenja svijeta i totalnog raspada sustava, ponovnu stabilnost pronalazi u novom poretku, ustoličenju religije novog doba, podjele društva na kaste, strogo formalizirane, kontrolirane i uniformne strukture.
Outfiti u kampanji uključuju oglavlja i ručno rađeni nakit, a od odjevnih komada izdvajaju se pojednostavljene duge suknje u kombinaciji s dugim jaknama i predimenzionirani lepršavi komadi od muslina. Coded Edge se fokusirao i na izradu vlastitog tekstila koji ovoj kolekciji daje jedinstveni dizajnerski potpis.
Na modnoj kampanji, kojom nas Coded Edge uvodi u mistični svijet svojih kreacija, po prvi su puta sudjelovala čak tri modna fotografa: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić. Angažman čak troje fotografa na jednoj modnoj kampanji za Coded Edge je predstavljao izuzetan izazov – budući da svaki od njih ima svoju estetiku i vlastiti kut gledišta, bilo je vrlo zanimljivo pratiti kako se taj zamišljeni koncept pretvara u stvarnost, otkrili su Silvio Ivkić i Jure Perišić. Make-up u kampanji potpisuje Petra Sever, a zaštitno lice je mlada Sara Sorić iz modne agencije Talia.
Foto: PR