Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Nova Xenia Design kolekcija je o oblikovanju i stvaranju slobodnih oblika od luksuznih materijala, te spajanju funkcije i avangardne estetike u modernoj ready-to-wear kolekciji.
Oštre i izlomljene linije siluete, asimetrične dužine, kontrasti pripijenih i lepršavih tkanina koje obavijaju tijelo donose novi pokret vašoj odjeći i prenose vas u XD stav za novu sezonu. Kreativnost i odvažnost susreću se još jednom u novoj kolekciji. Svečani komadi od tafta, ležerne suknje, topovi od funkcionalnih pletiva dio su nove kolekcije. Specifičnost i novost su tekstili koji vizualno podsjećaju na prirodne materijale poput kože ili ovčje vune, ali su sintetskog sastava i proizvedeni na ekološki prihvatljiv način.
Arhitektura odjeće kao i monokromatski minimalizam teme su kojima se dizajnerica Ksenija Vrbanić vraća u novoj XD kolekciji. Osim precizno krojenih i oštrih silueta, u ovoj kolekciji unesene su nove kategorije i motivi poput napetosti, elastičnosti i fluidnosti vidljivi na primjeru oblikovanja detalja ovratnika. Majice i tunike kojima nabori slobodno padaju oko vrata ili pak su napeti između dva kraja elastične trake. Mekano i kruto, slobodno i suspregnuto dihotomije su i ključ za istraživanje nove kolekcije.
XD zimske kolekcije poznate su po jedinstvenim kaputima od proštepanog materijala, a ove sezone osim kaputa tu su i topovi, suknje i modni dodaci od istog materijala. Kaputi i jakne su predimenzionirani, koriste jezik klasičnih komada, ali reinterpretiranih kroz XD dimenziju. Haljine su drapirane i asimetrične u dužini, a naglasak je stavljen na elegantnoj liniji struka. Suknje su modelirane poput skulpture s naglašenim volumenom, najčešće dobivenim drapiranjem, i cut-out detaljima.
Većina kolekcije je u crnoj, kako bi zahtjevna tehnička konstrukcija i kompleksnost odjevnog predmeta došla do izražaja, a istovremeno odjevni predmet dobiva na eleganciji i luksuznosti. Osim crne pojavljuju se i zemljane boje, prigušeniji tonovi u kariranom ili psihodeličnom uzorku.
Misija brenda je kreirati odjeću koja će zadovoljiti potrebe suvremenog kupca, a temelji se na 35-godišnjoj tradiciji inovativnog dizajna, uključujući pritom nove tehnologije izrade i održivu i ekološki prihvatljivu proizvodnju i reciklirane tkanine.
Fotografije: Matej Jurčević
Model: Mia Kuleš
Make up: Petra Sever