U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
Xiaomi je globalni partner dugo očekivanog izdanja “Red Bull Can You Make It?” za 2024. godinu, koje je započelo 21. svibnja i završilo u Berlinu 28. svibnja te okupilo ljubitelje avantura iz cijelog svijeta u uzbudljivoj utrci preko Europe.
“Red Bull Can You Make It?” timovi tragaju za uzbuđenjem u sklopu jedinstvenog natjecanja u kojem moraju navigirati od Kopenhagena do Berlina koristeći samo limenke Red Bulla kao valutu za razmjenu za sve što im je potrebno, od hrane do smještaja i prijevoza, sa svojim suigračima. Na putu su ih pratili i Xiaomijevi pametni telefoni iz Redmi Note 13 serije. Tijekom cijelog putovanja, sudionici su dokumentirali svoja iskustva i iskoristiti napredne mogućnosti Redmi Note 13 serije kako bi ispunili niz izazova.
Kampanji su se pridružila četiri Xiaomi WildCard tima. Svaki tim čine po tri influencera. WildCard timovi podijeljeni su prema regijama, a u hrvatske je boje branio influencer Ivan Magla:
• Zapadna Europa | “Endurance All Stars”: Rick Azas, Alfonso Santaella, brazocrew iz Njemačke, Španjolske i Italije
• CEE & Nordics | “The Pro Photographer”: Ivan Magla, Iustin Petrescu, Daniel Rykr iz Hrvatske, Rumunjske i Češke
• Srednji Istok | “The Iconics”: Fatih Yasin, Bilal Hanci, Atakan Özyurt iz Turske
• Afrika | “The Hyper Chargers”: Christine Nagy Adel Sadek, Andrew Wadid, Craig Graham Howes iz Egipta i Južne Afrike
Ovi timovi pokazali su duh Xiaomi brenda i istaknuli značajke Redmi Note 13 serije, prikazujući impresivnu 200MP kameru kroz ključne sadržaje, 120W HyperCharge punjenje i IP68 certifikat vodootpornosti.
“Uzbuđeni smo što smo ujedinili snage s Red Bull-ovim Can You Make It? projektom”, rekao je Daniel Desjarlais, direktor komunikacija Xiaomi International. “Red Bull Can You Make It? utjelovljuje duh avanture i inovacije što se poklapa s Xiaomi vrijednostima inspiriranja i osnaživanja mladih ljudi širom svijeta.”
Foto: PR