Marshall slušalice u Kopenhagenu nose kao modni dodatak – isplati li ih se kupiti?
Kopenhagen, grad poznat po svom sofisticiranom stilu i ljubavi prema dizajnu, posljednjih godina postaje epicentar novih trendova, uključujući i ne...
“Željeli smo olakšati sportski put našim mladim generacijama i njihovim roditeljima. Sve manje djece se aktivno bavi sportom organizirano u klubovima, a još ih je manje koja ostaju dulji period u sportu”, kaže naša proslavljena atletičarka i suosnivačica platforme MVPiz Blanka Vlašić.
U City Centeru one Split i City Centeru one Zagreb West održana je promocija nove digitalne platforme MVPiz i sporta među djecom i mladima. Na promociji je upriličena demonstracija različitih sportskih disciplina, razgovori s trenerima i sportašima, a svi su imali i mogućnost fotografiranja s poznatim sportašima te dobivanja autograma.
MVPiz promociji su nazočili i olimpijska pobjednica u džudu Barbara Matić, olimpijci iz Pariza Katarina Krišto i Filip Pravdica, bivši trofejni sportaši Klaudija Bubalo, Franjo Arapović i Tomislav Paškvalin, predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša te brojni predstavnici klubova i sportski djelatnici.
„Željeli smo olakšati sportski put našim mladim generacijama i njihovim roditeljima. Sve manje djece se aktivno bavi sportom organizirano u klubovima, a još ih je manje koja ostaju dulji period u sportu. Nama je cilj da svako dijete otkrije sport za koji je talentirano. Ne moraju svi biti svjetski prvaci i olimpijski pobjednici, ali svako dijete zaslužuje rasti u pozitivnom sportskom okruženju gdje će naučiti puno, ne samo o sportu nego i o životu“, pojasnila je naša proslavljena atletičarka i suosnivačica platforme MVPiz Blanka Vlašić.
Projekt MVPiz podržali su Hrvatski olimpijski odbor i Europski olimpijski odbori, kao i predsjednik HOO-a osobno.
„Blanka je potpredsjednica Hrvatskog olimpijskog odbora i ja joj čestitam na ovoj ideji. Mi smo ovaj projekt podržali jer je on izuzetno važan. Danas u Hrvatskoj ima svega 750 tisuća djece mlađe od 19 godina i jednii način da održimo hrvatski spot je da se što više djece i mladih uključi u sport. Kako će se uključiti? Preko ove platforme. Koristite je i vi i vaša djeca i neka odluče kojim se sportom žele bavit i samo tako ćemo održati hrvatski sport“, rekao je na promociji u Splitu Zlatko Mateša.
O važnosti platforme MVPiz govorila je i Barbara Matić: „Ja sam imala tu sreću da sam odmah izabrala džudo, ali mnoge sportašice i sportaši koje poznajem su se dugo tražili isprobavali druge sportove. Ova platforma može pomoći da se djeca dovedu u sport. Bitan je rad u klubovima s djecom, da budu dobra ekipa, da se stvaraju prijateljstva i onda je kasnije sve lakše“, rekla je olimpijska pobjednica iz Pariza.
Veliko zanimanje izazvala je i promocija MVPiza u Zagrebu. „Dvije hrvatske olimpijke, Blanka Vlašić i Ivana Brkljačić, uložile su jako puno vremena, rada i truda da bi kreirale ovakvu platformu od velikog značaja za sportsku zajednicu i mi svi smo tu da to prepoznamo i podržimo. Izuzetno je važno da roditelji na jednom mjestu mogu pronaći sve informacije o sportskim klubovima“, rekao je dvostruki olimpijski pobjednik u vaterpolu i povjerenik za sport u uredu predsjednika RH.
Hrvatska rekorderka u bacanju kladiva i suosnivačica platforme MVPiz Ivana Brkljačić pojasnila je zašto važnost ove platforme nadilazi sam sport.
“Želimo da svako dijete otkrije svoje sportske talente. Osobe koje otkriju svoje talente su sretni ljudi, ovo je puno više od samog sporta, ali i garancija da će u sportu djeca ostajati duže i prekinuti negativnu statistiku preranog prekidanja karijere već s 11 godina, kada bi realno tek mogla krenuti s nizom sportova“, kaže Ivana Brkljačić.
MVPiz je digitalna platforma koja omogućuje djeci da otkriju svoje talente i da ostvare besplatne probne periode u klubovima koje izaberu i otkriju sportove koji im najviše odgovaraju. MVPiz djeluje kao digitalni most koji povezuje sve sportske aktivnosti i sadržaje na jednom mjestu, olakšavajući roditeljima i djeci pronalazak za njih idealnog sporta.
Promocija platforme MVPiz nastavlja se u City centeru one Split i City Centeru one Zagreb East i West i u narednim vikendima.
Tvrtka Xiaomi prepoznala je vrijednost i važnost MVPiz projekta te se odlučila uključiti u ovu inicijativu uz širok spektar svojih proizvoda – Redmi Note 13 serijom, Xiaomi Smart Band 9 pametnom narukvicom i Redmi Buds 6 Active slušalicama.
Kroz ovu suradnju, Xiaomi dodatno naglašava svoju predanost poticanju pozitivnih promjena u društvu, posebno među mladima. Ujedno, Xiaomi na ovaj način ističe ulogu tehnologije u olakšavanju pristupa sportskom sadržaju i podizanju svijesti o važnosti tjelesne aktivnosti i sporta među djecom.
Foto: PR