U Zagrebu se održavaju radionice art terapije za lakše svladavanje svakodnevnih briga i stresa
Brojna su istraživanja pokazala da bavljenje umjetnošću, u njezinim raznim oblicima, može biti vrlo pozitivno za mentalno zdravlje. Tu se pojavila ...
Vodeći svjetski proizvođač ambalaže Tetra Pak i WWF, Svjetski fond za prirodu, po prvi puta provode FSC (Forest Stewardship Council) kampanju u Hrvatskoj, kako bi podigli svijest o važnosti korištenja sirovina iz obnovljivih izvora.
FSC je neovisna, nevladina i neprofitna organizacija koja kroz strog i rigorozan sustav certificiranja pruža međunarodno prepoznat standard koji jamči da se svi proizvodi koji nose oznaku FSC proizvode od sirovina dobivenih iz šuma koje se pošumljavaju te s kojima se odgovorno upravlja. Jednostavno rečeno, riječ je o proizvodima koji se proizvode iz obnovljivih izvora.
Cilj je educirati stanovništvo o važnosti odgovornog ponašanja prema šumama uz slogan „Da šume ne postanu priče iz davnina“. Edukativna kampanja započela je oslikavanjem prepoznatljivog zagrebačkog simbola – plavog tramvaja – u čudesnu šumu. Prvu vožnju u „zelenom“ Tetra Pak tramvaju, zajedno s nekolicinom zainteresiranih sugrađana, isprobala je voditeljica Iva Šulentić te istaknula kako joj je iznimno zadovoljstvo da se ovakva kampanja konačno provodi i u Hrvatskoj.
Svi zainteresirani mogu se i osobno uključiti u „FSC Friday“ te svakog petka učiniti nešto za šume u svojem susjedstvu ili jednostavno kupiti proizvode s FSC oznakom te postati dio globalnog pokreta za očuvanje šuma.