Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
Zara, jedan od vodećih svjetskih high street modnih brendova, prepoznala je izazov produženja vijeka trajanja odjevnih komada te je lansirala Zara Pre-Owned platformu.
Ova platforma, koja je već dostupna u Ujedinjenom Kraljevstvu i Francuskoj, uskoro će biti dostupna u još 14 zemalja, među kojima se našla i Hrvatska.
Temeljna misao iza Zara Pre-Owned platforme jest promicanje održivosti kroz tri ključna elementa: popravak, preprodaju ili donaciju rabljenih odjevnih komada.
Brend želi potaknuti svoje kupce na to da razmisle o vijeku trajanja svojih omiljenih odjevnih komada i pridonesu produženju njihovog životnog ciklusa.
View this post on Instagram
Ova inicijativa ne samo da potiče održivost već također i pruža priliku svima da pronađu jedinstvene komade po pristupačnim cijenama.
Tekstilna industrija smjestila se među top tri zagađivača planeta. Stoga je pohvalno to što sve više ljudi prepoznaje važnost održivosti u modi.
Platforma Pre-Owned potiče razmišljanje o ekološki odgovornim odlukama u kontekstu kupovine, no to ne znači da pred Zarom i Inditex grupacijom nije još jako puno posla kako bi se iole približili pojmu održivog poslovanja. Da bi ova platforma uistinu funkcionirala, važno je adresirati i samu kvalitetu odjeće koja bi trebala izdržati nekoliko vlasnika.
Kroz promjenu osobnih kupovnih navika, pojedinci imaju moć doprinijeti stvaranju održivije tekstilne industrije, a ova inicijativa podsjetnik je na to da sve počinje od pojedinca te da svaki korak prema održivijem načinu života ima veliki značaj.
Pročitajte: Pet modnih trendova za 2024. koje Francuskinje nose već sad
Foto: Instagram, naslovna: @zara