Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
U vremenima koja nazivaju novim normalnim, mnoge stvari naučili smo obavljati online. Divna je stvar to što nam je cijeli svijet ljepote na dlanu, pa tako u Martimexovoj online parfumeriji možete klikom miša odabrati svoje kozmetičke favorite, pronaći najpovoljnije ponude te biti u tijeku s novostima iz beauty svijeta.
Ipak… Neke rituale baš ništa ne može zamijeniti. Šetnju s prijateljicom špicom, a potom odlazak u omiljenu Martimex parfumeriju, u kojoj ćete na zapešću isprobati parfem koji priželjkujete za Božić, pronaći nijansu ruža koju ste dugo tražili, pročavrljati s “domaćicom” ove prve hrvatske mirisne kuće, ponijeti testere doma… Jednostavno, neka mjesta imaju dobru “vibru” i priču, a svima nam danas možda više nego ikada trebaju povezanost, topla riječ i mirisni oblak ispunjen blagdanskim notama. Takvo mjesto je preuređena Parfumerija Martimex na najljepšem zagrebačkom trgu, Britancu, u Ilici 73.
“Martimex je jedini hrvatski lanac parfumerija. Ove godine napunili smo 30., u najboljim smo godinama i pomno osluškujemo želje kupaca. Mogu slobodno reći da rastemo s njima i mijenjamo se u skladu s vremenima u kojima živimo. Uz našu online parfumeriju, ni u jednome trenutku ne zanemarujemo važnost neposrednog iskustva kupnje. Sigurne, naravno, uz poštovanje svih pandemijskih mjera. Jer, kad je riječ o parfemima i kozmetici, volimo vidjeti pakiranje, doživjeti miris, osjetiti teksturu, čuti preporuku i savjet. Upravo zato, naši trgovci i promotori stalno se educiraju i informiraju. Jer Martimex parfumerija nije trgovina, nego mjesto na kojemu se osjećate dobrodošlo i sigurno”, kaže Marisa Marton Mihaldinec, generalna direktorica tvrtke Martimex.
Da je parfumerija Martimex na Britancu doista posebno mjesto, vidi se po svakome detalju. Sam prostor je prozračan i svijetao, s podovima i pultovima napravljenima od luksuznih keramičkih pločica. Pomak u pročišćenim linijama daje Flosov legendarni luster Zeppelin, dizajn Marcela Wandersa, koji izgleda izvanzemaljski, kao da je pauk omotao svoju mrežu oko klasičnog lustera. Na 100 četvornih metara smjestilo se više od 50 najpoznatijih kozmetičkih brendova, od klasičnih poput Versacea, Dsquared2, Moschina, Ferragama, Elie Saab, Philippa Pleina, Teaology, Payota, Shiseida, Guccija, Dolce & Gabbane, Guerlaina, Lancomea, YSL-a do slavnih niche imena kao što su The Merchant of Venice, Atkinsons, Chopard, Memo i Hermetica.
Ponuda će se uskoro proširiti novim niche imenima te selektivnim make-up i skin care asortimanom, a ono što je svim fanovima luksuznih nota već sada dostupno jest poznati firentinski brend Dr. Vranjes, farmaceuta, kemičara i kozmetologa Paula Vranjesa. Ovaj kreativni Talijan svojedobno je izjavio kako transformacijom prostora možemo transformirati cjelokupno iskustvo svakodnevnog života. I bio je u pravu! Jer njegovi prekrasni ručno izrađeni ambijentalni mirisi u staklenim bočicama u kultnom osmerokutnom obliku inspiriranom Brunelleschijevom kupolom u trenu će vas podsjetiti na neke drage uspomene i izmamiti vam osmijeh na licu.
Dok se zrakom šire opojne note klinčića, zvjezdastog anisa, sibirskog bora, lavande, đumbira, cimeta, crnoga grožđa i bijelog mošusa, lubenice, irisa ili naranče, najdraže blagdansko odbrojavanje može početi. Uz kavu na Britancu i mirisnu avanturu u novouređenoj Martimexovoj parfumeriji!
Foto: PR