Ovako izgleda anti age rutina koju preporučuje poznata dermatologinja
Avène, vodeći brend u dermokozmetici, predstavio je Hyaluron Activ B3 liniju, savršenu rutinu za njegu kože koja se bazira na snažnim anti-age sast...
Mirisi i okusi iz kuhinje poznatog kuhara Mate Jankovića izazvali su oduševljenje korisnika koprivničkog Centra za pružanje usluga u zajednici Svitanje. Mate Janković se pridružio humanitarnoj kampanji “Reci DA!”, te osmislio ukusne i zdrave obroke koje je pripremio zajedno s djecom, korisnicima usluga Centra. Humanitarnu kampanju “Reci DA!” zajednički provode tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a u trećem valu koji je upravo završio, prikupljeno je 117.074 kuna za uređenje centara za pružanje usluga u zajednici u Slavonskom Brodu, Koprivnici i Karlovcu.
Centar za pružanje usluga u zajednici Svitanje u Koprivnici među prvima je u Hrvatskoj koji je prošao potpunu transformaciju i u kojemu djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi ne borave u dječjem domu, nego su smještena u udomiteljske obitelji ili se njihova prava štite pružanjem pomoći unutar biološke obitelji. Jedan od načina rada s obiteljima su i radionice kuhanja. Kuharskom radionicom uz Matu Jankovića ujedno je najavljena i obnova kuhinje u koprivničkom Centru za pružanje usluga u zajednici, koji skrbi za 23 korisnika.
„Uloga našeg Centra za pružanje usluga u zajednici, koji je nastao transformacijom Doma za djecu Svitanje, je ta da svako dijete raste i razvija se u okruženju obitelji, bilo biološke bilo udomiteljske. Jedna od radionica koje omogućujemo našim korisnicima usluga su i radionice kuhanja na kojima uče ne samo o važnosti zdrave prehrane i pripremanju obroka, nego i o važnosti međusobnog povezivanja tijekom zajedničkih obroka“, izjavio je ravnatelj Centra za pružanje usluga u zajednici Svitanje, Milivoj Androlić.
Kuhar Mate Janković je osmislio nekoliko zanimljivih jelovnika uz okuse koji su primamljivi djeci, a ujedno zdravi i lagani za pripremu.
„Kuhanje za djecu uvijek je poseban izazov, jer djeca hranu najčešće doživljavaju vizualno pa tek onda okusom. Tradicionalna hrvatska kuhinja nudi brojne mogućnosti za uravnoteženu prehranu i zato je moj jelovnik bio osmišljen na jednostavan način, koji je podsjetnik na mirise koji su se širili iz kuhinja naših baka“, izjavio je nakon radionice kuhar Mate Janković.
Koprivnički Centar za pružanje usluga u zajednici Svitanje, jedan je od tri centra koji se obnavljaju u trećem valu humanitarne kampanje “Reci DA!”
„Do sada je u prethodna dva vala kampanje “Reci DA!” prikupljeno oko 300.000 kuna za obnovu sedam dječjih domova. U još tri grada pomažemo uljepšati svakodnevicu djeci koja odrastaju bez odgovarajuće roditeljske skrbi i veselimo se što nas već drugu godinu za redom tijekom trajanja kampanje podržavaju kupci proizvoda tvrtke P&G u trgovinama Lidla Hrvatska“, izjavila je marketing menadžerica P&G-ja u Hrvatskoj, Antonija Svirčić.
Osim koprivničkog Centra, kampanjom “Reci DA!” obnavljaju se i centri u Slavonskom Brodu i Karlovcu.
„Tijekom dvije godine koliko traje kampanja “Reci DA!” svjedočili smo i transformaciji domova za djecu u centre za pružanje usluga u zajednici i veseli nas kad vidimo da je sve veći naglasak na odrastanju djece unutar obitelji. Zato je i radionica kuhanja s našim ambasadorom Matom Jankovićem usmjerena na jačanje obiteljskih veza“, rekla je Lana Jugo, voditeljica Odnosa s javnošću Lidla Hrvatska.
Treći dio humanitarne akcije “Reci DA” u svim trgovinama Lidla završio je 2. listopada te je ukupno prikupljeno 117.074 kuna za uljepšavanje svakodnevice u centrima za pružanje usluga u zajednici u Slavonskom Brodu, Karlovcu i Koprivnici.
U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 447 djece, a za 431 dijete pružaju se usluge boravka ili organiziranog stanovanja.