Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Održana je 5. Abeceda ljepote posvećena muškarcima na kojoj se u brojnim panelima i edukacijama moglo čuti što moderan muškarac može pronaći za sebe u svijetu estetike.
Iako vrijedi mišljenje da su žene te koje više posjećuju estetske centre, mnogi stručnjaci iz estetike ističu kako se muškarci populariziraju u estetici u posljednje vrijeme.
Festival je započeo panel raspravom na kojoj su na temu “Muškarac u estetici – nekad i sad” raspravljali: vlasnica prvog i jedinog salona za muškarce Žaklina Medica, vlasnik modne odjeće za muškarce Fidelio Tailor, salona za brijanje i friziranje gospodin Damir Matešković, i parfumer Hrvatske Parfemske Kuće gospodin Tomislav Vrbanec.
Tim dr. Marie Škornjak i tvrtke Med – line d.o.o. iz Zagreba, napravio je cjelodnevno predavanje na temu estetike, zdravlja i anti-ageinga muškarca. Da su muškarci i u korištenju estetskih tretmana vrlo praktični istaknula je dr. dentalne medicine Diana Plazonić.
“Muškarci traže i koriste iste tretmane kao i žene, ali na drugačiji način. Oni ne žele izgledati savršeno nego pristojno, moćno. Ako se muškarac znoji on traži botoks za pazuh, ali samo da mu košulja ne bude s mrljom ispod pazuha, ako muškarac nema naglašenu bradu on želi biti muževniji i koristi potreban zahvat.”
Mjesto više uvijek se traži na MasterClassu iz parfumeristike kojeg je vrlo uspješno napravio Tomislav Vrbanec parfumer Hrvatske Parfemske Kuće. Istaknuo je da su muškarci kod odabira parfema puno jednostavniji od žena i da koriste teže, drvenaste note. Muški i ženski parfemi ne postoje sve je to vlastiti izbor.
Bojan Jambrošić, zaštitno lice Abecede, također je posjetio ovaj posebni event. Predavanja poput Fitometaboličke dijete dr. Vlaha Šapre, o novim trendovima make-upa Amadee Krajnović ili pak ono o stalnoj borbi protiv celulita gošće Festivala iz Beograda, privukle su pažnju ljubiteljica beauty tretmana.
U dijelu za izlagače bila je izložena najmodernija aparatura za kozmetičke i frizerske salone, nokti i sav potreban pribor za vaše estetske centre.
Promocija parfema Abeceda ljepote i Magazina za estetiku istog naziva Abeceda ljepote, još su dio događanja ovog beauty eventa koji se održao na zagrebačkim Ravnicama.
Svi koji sada nisu uspjeli posjetiti Abecedu mogu pogledati više na https://abecedaljepote.hr/
Pripreme za iduću Abecedu u proljeće, već su počele.
Foto: PR