Nadmašio crnu vestu: Potražnja za ovim puloverom porasla je za nevjerojatnih 274 posto!
Postoji li išta elegantnije, svestranije i tako chic poput dobre crne veste? Čini se da postoji. Najnovija modna istraživanja pokazuju da je potraž...
Posebna je veza između jesensko-zimske mode i zaljubljenika u istu. To je vrijeme kad ulicama prevladavaju konkretniji komadi odjeće koji, osim što griju, svojim bojama i modelima itekako privlače pozornost. Odjeća često govori i o nečijem karakteru te htjeli mi to ili ne, ostavlja snažan dojam.
Imati u ormaru kvalitetan kaput ili bezvremensko odijelo, apsolutni je prioritet jer su upravo to komadi uz čiju je asistenciju, zadovoljena svaka prilika. Radi li se o poslovnom sastanku, svečanosti ili odlasku u grad, odijelo je uvijek in.
Upravo kad je riječ o kaputima i odijelima, brend DeLight definitivno je pravi izbor ako ste u potrazi za bezvremenskim komadima koji su nosivi u raznim prilikama i koje će naslijediti vaša kći. Ono što ga već godinama ističe su kvaliteta izrade, funkcionalnost te uvijek pomno birani vrhunski materijali.
Jesenska kampanja prikazuje snažnu ženu, odlučnu i zadovoljnu u svome odabiru. Nije tajna da brend DeLight uvijek i iznova slavi ženstvenost, a upravo svojim standardom kvalitete postavio je ljestvicu poprilično visoko.
Luksuzne prirodne tkanine oduševljavaju na prvi dodir, a svaki kaput u sebi sadrži najmanje 20 % kašmira. Unutrašnjosti svakog komada također je posvećena pažnja jer DeLight misli na svaki detalj i vodi računa o tome da su svaki šav i krojni dio – dovedeni do savršenstva. Naglasak svake kolekcije je uvijek na tome da se svaka žena osjeća dobro, a istovremeno ugodno bez obzira na godišnje doba.
“Nema smisla stvarati odjeću koja ne ispunjava tri najbitnija faktora. Naše su tkanine isključivo prirodnog podrijetla, a uz estetsku, ispunjavaju i onu primarnu funkciju odjeće. Laskavo je izgledati lijepo, naravno, ali ne treba nikad zanemariti funkcionalnost. Kad nešto radim, o tome razmišljam i onda misao postupno dovodim do savršenstva jer ako nije savršeno i luksuzno, ne može nositi DeLight etiketu”, dodaje Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda.
U novoj kolekciji po prvi put se našao prepoznatljivi model kaputa Angela, i to u planetarno popularnom teddy tkanju. Njegova posebnost je u dvorednom kopčanju, a dolazi u nekoliko nijansi – crnoj, bijeloj, roza, eklektično plavoj i crvenoj.
DeLight je odavno postao sinonim za kvalitetna odijela, a bestseller model naziva Ann Marie – odijelo sa cigaret hlačama i sakoom na dvoredno kopčanje koji savršeno ističe ženstvenost i prelijepu figuru svake žene koja ga nosi. Uz navedeni, u novoj kolekciji nalaze se dva nova modela odijela.
Jedan model je must-have sezone imena Oversize sa predimenzioniranim sakoom i palazzo hlačama u ružičastoj boji, a sve od tkanja sastavljenog od 70 % vunenih i 30 % svilenih niti, što ovom tvidastom tkanju daje izdašnu mekoću. Drugi model je odijelo Donna – sako dužeg kroja sa jednim dugmetom i paspulima od crne svile. Dolazi u dvije boje – crnoj i slavnoj pepiti, a istkan je od 90 % vunenih i 10 % svilenih niti.
U jesenskoj kampanji predstavljen je i model kaputa po kojem je brend prepoznatljiv – Andrej, u crnoj nijansi sa prekrasnom podstavom boje fuksije. Model Andrej istkan je od 50 % kašmira, 30 % baby alpake i 20 % vune. Ovaj model dokaz je istinskog luksuza i umješnosti kojima se brend ponosi.
Svaki odjevni komad proizveden pod modnom palicom brenda DeLight izrađen je vrhunskom preciznošću i sašiven je na razini odjevnih predmeta najluksuznijih svjetskih brendova, dok završni touch u obliku ručnog boda na reverima dodatno naglašava kvalitetu i posvećenost svakom artiklu.
DeLight se također ponosi izradom po mjeri kako bi svakoj svojoj klijentici pružio individualizirano iskustvo te kako bi žene gotovo svih konfekcijskih veličina mogle uživati u svom omiljenom komadu.
Misao vodilja ove kampanje bila je u jednostavnosti prikazati vječne komade u njihovom punom sjaju, a za to se kroz fotografiju i postprodukciju pobrinula Matea Smolčić Senčar, dok je ispred objektiva stajala Ana Topić Zorić iz agencije Talia Model. Za Aninu frizuru zaslužna je Danijela Pušeljić iz salona Kosa&Partneri, a za make-up je bila zadužena vizažistica Petra Sever.
Svi artikli prikazani u ovoj kampanji mogu se kupiti u DeLight dućanu u Vlaškoj 6, a sve novosti uvijek možete saznati i putem službene Instagram i Facebook stranice.
Foto: Matea Smolčić Senčar