Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Početkom ove godine, riječki startup Kisha tržištu je predstavio nešto novo, nešto posebno i nešto sasvim drugačije od većine kišobrana koje ste posjedovali u svom životu. U suradnji s vrijednim rukama radnika tvrtke Hrvatski kišobran iz Zaprešića i u simbiozi s aplikacijom na našim mobilnim ljubimcima, rođen je inteligentni hrvatski kišobran, koji je u prvim danima studenog zaživio u sasvim novom ruhu te nekoliko atraktivnih, modno osviještenih izdanja namijenjenih ženama.
Zahvaljujući svima onima koji su prepoznali inovativnu tehnologiju, Kishin debitantski, klasični crni kišobran rasprodan je u samo tri mjeseca, a kupce je oduševio ovaj proizvod budućnosti, koji obećava da s njime nikada nećete pokisnuti, da ga nikada nećete izgubiti i da on neće doživjeti sudbinu većine vaših kišobrana, koji iz bitke s kišom i vjetrom najčešće izvlače deblji kraj. Osim toga, Kisha će vas putem mobilne aplikacije podsjetiti zaboravite li svoj kišobran u restoranu ili baru i reći vam kada će kišiti, kako biste već od jutra bili spremni na sve vremenske izazove.
Kisha će ove jeseni privući i žensku publiku, a u tome zasluge imaju i dvije ženske članice tima, glavna dizajnerica Anja Zambelli Čolak i voditeljica Kishina poslovanja u Londonu Marija Butković. Ženski kišobrani pušteni su u web prodaju prije desetak dana, a dizajnerski kišobran podijeljen je na šest modela: Kisha Classic, Kisha Leopard, Kisha Marshmallow, Kisha Optical Illusion i Kisha Tribal.
Ovaj visokotehnološki hrvatski proizvod, 100% je otporan na kišu, vjetar i hrđu, besprijekorno je sašiven, ima fleksibilni sustav otvaranja i zatvaranja, te dolazi s besplatnom mobilnom aplikacijom i dvogodišnjom garancijom. Više o Kisha kišobranu, za čiju se prodaju trenutno interesira i globalna online trgovina Amazon, saznajte ovdje.
Izvor: LifeContent
Foto: PR