Marija Kulušić u novoj kolekciji koristi elemente dalmatinske narodne nošnje
Hrvatska modna dizajnerica Marija Kulušić, osnivačica istoimenog slow fashion brenda, predstavila je briljantnu modnu kolekciju nadahnutu elementim...
Početkom ove godine, riječki startup Kisha tržištu je predstavio nešto novo, nešto posebno i nešto sasvim drugačije od većine kišobrana koje ste posjedovali u svom životu. U suradnji s vrijednim rukama radnika tvrtke Hrvatski kišobran iz Zaprešića i u simbiozi s aplikacijom na našim mobilnim ljubimcima, rođen je inteligentni hrvatski kišobran, koji je u prvim danima studenog zaživio u sasvim novom ruhu te nekoliko atraktivnih, modno osviještenih izdanja namijenjenih ženama.
Zahvaljujući svima onima koji su prepoznali inovativnu tehnologiju, Kishin debitantski, klasični crni kišobran rasprodan je u samo tri mjeseca, a kupce je oduševio ovaj proizvod budućnosti, koji obećava da s njime nikada nećete pokisnuti, da ga nikada nećete izgubiti i da on neće doživjeti sudbinu većine vaših kišobrana, koji iz bitke s kišom i vjetrom najčešće izvlače deblji kraj. Osim toga, Kisha će vas putem mobilne aplikacije podsjetiti zaboravite li svoj kišobran u restoranu ili baru i reći vam kada će kišiti, kako biste već od jutra bili spremni na sve vremenske izazove.
Kisha će ove jeseni privući i žensku publiku, a u tome zasluge imaju i dvije ženske članice tima, glavna dizajnerica Anja Zambelli Čolak i voditeljica Kishina poslovanja u Londonu Marija Butković. Ženski kišobrani pušteni su u web prodaju prije desetak dana, a dizajnerski kišobran podijeljen je na šest modela: Kisha Classic, Kisha Leopard, Kisha Marshmallow, Kisha Optical Illusion i Kisha Tribal.
Ovaj visokotehnološki hrvatski proizvod, 100% je otporan na kišu, vjetar i hrđu, besprijekorno je sašiven, ima fleksibilni sustav otvaranja i zatvaranja, te dolazi s besplatnom mobilnom aplikacijom i dvogodišnjom garancijom. Više o Kisha kišobranu, za čiju se prodaju trenutno interesira i globalna online trgovina Amazon, saznajte ovdje.
Izvor: LifeContent
Foto: PR