Napokon i u Hrvatskoj – Zepter Hotels predstavio lanac luksuznih hotela

U regiji su sinonim za vrhunsku uslugu, moderan dizajn i ekološku održivost

by | 13 rujna, 2024

Ova hotelska grupacija, kojom upravlja međunarodna kompanija Zepter International, poznata je po svojoj filozofiji promicanja zdravog života, što se reflektira u raznovrsnim wellness i spa sadržajima koje hoteli nude.

Njihove prestižne lokacije u Srbiji te Bosni i Hercegovini omogućuju gostima jedinstveno iskustvo u kojem wellbeing i priroda idu ruku pod ruku.

Službeno predstavljanje Zepter hotela u Hrvatskoj održala je Kata Pavlović, izvršna direktorica Zeptera Hrvatska. Predstavila je šest hotela iz grupacije. Nalaze se u Beogradu, Vrnjačkoj Banji, Bajinoj Bašti i Perućcu (Srbija) te Banjoj Luci i Kozarskoj Dubici (BiH). Svi hoteli imaju po četiri zvjezdice.

Tom prilikom naglašeni su ključni elementi brenda: ekskluzivnost, inovativnost i predanost kvaliteti. Zepter Hotels nije samo mjesto za odmor već i prostor za promicanje zdravlja i blagostanja, čime se izdvajaju na tržištu luksuznih hotela.

Vlado Šestan podijelio je s novinarima i turističkim agencijama iskustva boravka u hotelima. Naglasio je odlične lokacije za obiteljske vikende te mogućnosti organizacije team buildinga i poslovnih evenata.

Svaki Zepter hotel ima specifične karakteristike koje zadovoljavaju različite potrebe gostiju.

Zepter Hotel Beograd, smješten u srcu srpske prijestolnice, ponajprije je poslovni, no nudi i moderni zatvoreni bazen, jacuzzi, saune i hotelski vrt, dok je Zepter Hotel Vrnjačka Banja poznat po svojim konferencijskim kapacitetima i termomineralnim vodama.

Zepter Hotel Drina u Bajinoj Bašti popularan je među sportašima zbog izvrsnih uvjeta za sportske pripreme, dok hoteli u Bosanskoj Dubici i Banja Luci privlače goste elegantnim smještajem, wellness sadržajima i gastronomski bogatim restoranima. Oba se nalaze u središtu mjesta.

Vizijom zdravog načina života Zepter Hotels nastoji stvoriti nezaboravno iskustvo za svakoga gosta, integrirajući prirodne resurse i luksuzne usluge. Njihova dugoročna strategija zasnovana na inovaciji i vrhunskoj usluzi čini ih prepoznatljivim brendom u svijetu regionalnog luksuznog turizma.

Foto: PR