“No buy 2025.” daleko je najbolji viralni izazov dosad
Nakon što smo godinama na društvenim mrežama svjedočili sadržaju poput golemih haulova s desecima pomodnih odjevnih komada, viralnim kozmetičkim pr...
Jeste li primijetili da naranče, mandarine i limuni u dućanima nikad nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama, nego uvijek u crvenima? Ako ste i mislili da je to samo slučajnost, nije – već marketinški trik koji ide za tim da u crvenoj mrežici naranče izgledaju rumenije, pa su nam i primamljivije i veća je vjerojatnost da ćemo ih kupiti.
Trgovci se sličnim trikovima služe i kad su u pitanju limuni i grejp, pa ćete ih najčešće vidjeti u žutoj i zelenoj mrežastoj vrećici, a nikad u crvenoj, u kojoj bi čudno izgledali zbog narančastog odsjaja.
Isto tako, nisu ni košarice za kupovanje sve veće bez razloga.
Autor bestsellera “Kako su nam brendovi isprali mozak i učinili nas ovisnima” Martin Lindstrom kaže da samo zbog većih košarica kupci, nesvjesno naravno, kupuju za čak 19 posto više, a sukladno takvoj logici ‘pametniji’ trgovci prema Lindstromu hladnjake s mlijekom stave na kraj trgovine kako bi kupcima na putu prema onom što kupuju svaki dan za oko ‘zapelo’ još nešto, što im inače nije na popisu.