Isplati li se pre-black friday ponuda u Mangu? Evo što je pravi hit, a što bi moglo biti bolje…
Tradicionalno netradicionalna hrvatska "black friday" sniženja lagano se zahuktavaju, a mnogi već pripremaju svoje košarice i liste želja kako bi p...
Dizajner Zoran Aragović koji stoji iza brenda BiteMyStyle fashion design snimio je kampanju za aktualnu kolekciju jesen-zima 2017/18. Glavna lica kampanje su modeli Tea Kramer i Lucija Putanec iz agencije Talia a sam vizual upotpunjen je zanimljiv grafičkim i geometrijskim rješenjima koja su djelo fotografa Denisa Butoraca.
Kosu potpisuje Katica Topčić za Kevin Murphy Hrvatska dok je make up djelo Ivane Bilandžije Billy za Illamasqua i Jean D’Arcel.
Dizajner je za aktualnu sezonu osmislio urbanu street style kolekciju sa sportskim elementima. Kolekcijom dominiraju oversized kaputi, tunike s kapuljačama i hlače širokog kroja midi dužine.
Elementi koji se provlače kroz kolekciju su trake u raznim bojama koje se najčešće koriste na sportskim dresovima no u Aragovićevoj priči one postaju elementi kojima ukrašava odjeću na svoj prepoznatljivi način.
Prvi dio kolekcije sastavljen je od kombinacije crne i bijele dok u drugi dio dizajner na tu bazu dodaje boje poput plave, roze i žute i to u metaliziranim varijantama.
Tkanine koje dizajner koristi su uglavnom one koje su zapravo i učestale u sportskoj modi poput felpe, štepanih materijala za kapute ili bomber jakna, mrežica i neoprena.
Uz trake u bojama Aragović je osmislio i svoj print s već prepoznatljivim BITE ME natpisom koji se pojavljuje na tajicama, neopren haljinama i jaknama.
Forme su izrazito jednostavne s naglašenim volumenom, odjeća je izrazito nosiva i idealna za nošenje kao dnevna ali i kao večernja.
Kao nadopuna kolekcije BiteMyStyle nam donosi kravate s natpisima koje se kombiniraju uz košulju i bomber jakne te torbe u formi ruksaka, pismo torbi ili one karakteristične za odlazak u teretanu no ovaj puta u Aragovićevoj interpretaciji.