Ideja za party: stylish svečani top i hlače kao cool kontra koktel haljinama
Blagdanski outfiti stižu u raznim oblicima, bojama i krojevima, a i ove godine najpopularniji su u izvedbi od baršuna ili šljokičastih materijala. ...
Nekoć davno, u malom kraljevstvu postojala je princeza koja je sanjala o životu u bajci, o udaji za princa i sretnom životu. Ali život, nažalost, nije bajka, a to je princeza na kraju i shvatila. Umjesto da čeka princa da dođe i spasi je, preuzela je kontrolu nad svojom sudbinom.
Slično tome, dizajner Zoran Mrvoš svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već je stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama koje se odupiru nasilju.
Inspirirana pričama hrabrosti, nova Mrvoševa kolekcija spoj je minimalističkog dizajna i snažnih poruka. Igra se njegovom omiljenom crnom bojom, gdje miješajući teksture i nijanse crne, stvara razigranost. Kampanja koju potpisuje fotograf Marko Grubišić snimljena je kao crno-bijela kako bi se još više naglasio dojam moći.
Svaka haljina nosi priču o ženi koja neustrašivo stoji protiv nasilja, a istovremeno odiše ženstvenošću i odlučnošću. Prikazuju to i protagonistice Mrvoševe nove kampanje, u kojoj one nisu profesionalni modeli, već istinske heroine, svaka u svom području rada. One su javne osobe – Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizam i borbu za prava žena.
Ova kolekcija prvi je dio priče koju nam Mrvoš priča. Uskoro slijedi njezin drugi dio, a od čije će prodaje dio prihoda ići za jednu od sigurnih ženskih kuća koje pružaju podršku žrtvama nasilja, čime odjeća postaje instrument promjene i podrške.
Kako je proteklo snimanje ove snažne modne kampanje, pogledajte na Instagram profilu Zorana Mrvoša.
Foto: Marko Grubišić
Šminka: Sanja Agić
Kosa: Ivan Pervan za Primevision salon