Make-up trik za žene iznad 50.: Kako nanijeti rumenilo da vizualno podignete obraze
Kod žena u 50-ima i starijih, rumenilo može uvelike utjecati na izgled lica. Zrela koža često postaje tanja i gubi prirodnu boju, što može rezultir...
Svaki sendvič popravlja, u salati je neizostavna, a uz pizzu neočekivana – Zvijezda majoneza, omiljeni dodatak jelima, ove godine slavi 60. rođendan.
Veliku obljetnicu Zvijezda je obilježila u utorak na Festivalu majoneze u zagrebačkoj Galeriji Kranjčar na kojem su s guštom i bez grižnje savjesti uživali hedonisti poput Andree Andrassy, Nevene Rendeli Vejzović, Slavka Sobina i brojnih gastro blogera.
“Početak proizvodnje majoneze 1959. godine jedan je od ključnih trenutaka u povijesti Zvijezde. Dotad se majoneza smatrala luksuznim jelom koje se moglo pronaći samo u “finoj” kuhinji. Priprema je dugo trajala, a ni namirnice nisu bile svima dostupne. Zvijezdinom proizvodnjom majoneza je postala lako dostupna gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj i sa zadovoljstvom mogu reći da je i danas neizostavna u našoj kuhinji jer povezuje sve okuse i generacije”, izjavio je Tihomir Adam, direktor Zvijezde.
Zvijezda majoneza danas je treći najjači brend u Hrvatskoj i prvi izbor kad je majoneza u pitanju, za što je zaslužan njezin okus i originalna tradicionalna receptura koju su Zvijezdini tehnolozi osmislili prije 60 godina i do danas se nije mijenjala.
Majonezu voli većina Hrvata. Od 4,2 milijuna stanovnika, njih 71,5 % ili čak tri milijuna jede majonezu, a među njima najviše je onih koji biraju upravo Zvijezdinu. Godišnje u prosjeku svaki stanovnik Hrvatske uživa u 1,26 kilograma majoneze.
Podjednako je vole i žene (51 %) i muškarci (49 %), a najviše se njome jelo popravlja u Zagrebu i okolici (27,8 %), a zatim slijedi Dalmacija (19 %) pa Sjeverna Hrvatska (17,7 %).
Izrađena od svježih jaja i bez konzervansa, Zvijezdina je majoneza savršena u svako doba dana.
Dostupna je u tubi, staklenci i u flakonu, a godišnje se u prosjeku proizvede oko 20.000.000 komada svih vrsta Zvijezda majoneze
Najpopularnija je među njima ona u vrećici. Kad bismo poredali sve proizvedene vrećice Zvijezda majoneze u jednoj godini, pokrili bismo udaljenost od Zagreba do Berlina, u kojem se isto rado u majonezi uživa.
“Uz Zvijezda delikates majonezu, tijekom godina razvili smo niz okusa poput čilija i slanine pa sve do jogurta pa izborom unutar asortimana svakom korisniku garantiramo jedinstveno gurmansko iskustvo i mogućnost kombiniranja s namirnicama koje najviše vole, koliko god one (ne)obične bile”, izjavila je Jasna Pulić, rukovoditeljica marketinga u Zvijezdi i najavila predstavljanje novih okusa i proizvoda na bazi Zvijezda majoneze i u narednoj godini.
Povodom proslave rođendana Zvijezda je nagradila i najkreativniji recept godišnjom zalihom Zvijezda majoneze.