Crveni ruž koji ne “bježi” s usana: 7 tajni postojanog make-upa
Može li crveni ruž preživjeti večeru u slijedovima, niz koktela i višesatni ples? Donosimo vam trikove profesionalaca i viralne beauty hacks s TikT...
Zvijezda suncokretovo ulje najsnažniji je brend i prvi izbor domaćih potrošača, potvrdilo je najnovije istraživanje Ipsosa – BRANDpuls, čime je Zvijezda učvrstila svoju poziciju na vrhu liste brendova kojima potrošači najviše vjeruju.
Zvijezdino suncokretovo ulje nalazi se u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde.
“Iznimno smo ponosni što smo ponovo potvrdili poziciju brenda broj 1. To je za nas velika stvar jer potvrđuje da se ustrajnost, fokus i ulaganje u kvalitetu isplati. Voljeli bismo zato ovom prilikom zahvaliti potrošačima što prepoznaju naš trud i prije svega biraju kvalitetu”, izjavila je Marina Knežević, direktorica marketinga i razvoja u Zvijezdi.
Osim suncokretova ulja, na vrhu liste brendova u TOP 15 brendova kojima potrošači najviše prepoznaju, koriste i biraju nalaze se još i Zvijezda majoneza na četvrtom mjestu, Zvijezda tvrdi margarin na šestom, te Margo na 13. mjestu.
Ipsos istraživanje jedno je od najvećih globalnih istraživanja tržišta čiji rezultati pokazuju snagu brenda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDscore“ koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brendu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.
IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore I. val 2018.
*Indikator snage brenda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi brenda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.